Vânzările la Morrisons au crescut în prima jumătate a anului financiar, însă supermarketul a văzut că profiturile scad din cauza costurilor legate de coronavirus.
Morrisons a declarat că vânzările similare, cu excepția combustibilului, au crescut cu 8,7% în cele șase luni, până la începutul lunii august.
Cu toate acestea, profitul înainte de impozitare a scăzut cu un sfert după ce costurile sale au crescut cu 155 milioane de lire sterline pentru a face față pandemiei, inclusiv a lucrătorilor temporari și a bonusurilor pentru personal.
De asemenea, se spunea că vânzările slabe de combustibil au afectat veniturile, deoarece mai mulți oameni lucrează de acasă.
Cu toate acestea, Morrisons a spus că, costurile suplimentare au fost parțial compensate de o reducere a tarifelor de afaceri de 93 de milioane de lire sterline.
În martie, tuturor comercianților cu amănuntul din Marea Britanie li s-a acordat o „vacanță de un an afaceriștilor”, pe măsură ce țara a intrat în blocare.
Decizia a provocat critici, deoarece supermarketurile au observat vânzările în creștere puternică în timpul pandemiei.