Directorul executiv al Krispy Kreme a răspuns la restricțiile din Marea Britanie privind locurile în care alimentele nesănătoase pot fi vândute în magazine, spunând că consumatorii pot fi „instruiți” să-și caute gogoșile în diferite locații.
Regulile care controlează alimentele bogate în grăsimi, sare sau zahăr au intrat în vigoare parțial în Marea Britanie din octombrie, interzicând magazinelor mari să plaseze astfel de articole în poziții proeminente lângă casele și intrările magazinelor.
Deși sunt așteptate mai multe restricții în următoarele luni, Mike Tattersfield a spus că compania din Carolina de Nord va face eforturi pentru creștere pe piața din Marea Britanie prin explorarea unor noi modalități de a ajunge la clienți.
„Aveți o deplasare pe termen scurt”, a spus Tattersfield pentru Financial Times, „dar oportunitatea începe să fie aceea de a continua să vă instruiți clienții în diferite părți ale retailerului și alți retaileri în care nu ne aflăm astăzi. . . Ne vom uita la canale pentru a continua să maximizăm creșterea.”
„De câte ori ai reglementări care intră în vigoare și pe măsură ce schimbi afacerea, clienții continuă să caute ceea ce facem”, a adăugat el.
În Marea Britanie, Krispy Kreme își vinde gogoșile în supermarketuri precum Tesco și Sainsbury’s, precum și în magazinele independente.
Compania, care deservește 32 de țări, a înregistrat profituri de 54,9 milioane de dolari pentru primul trimestru încheiat la 2 aprilie, în creștere cu 12% față de anul precedent. Deși nu dezvăluie cifrele privind profiturile specifice Regatului Unit, cele pentru segmentul său internațional au scăzut cu 21%, până la 13,6 milioane de dolari, din cauza inflației costurilor.
Mike Tattersfield, directorul executiv al Krispy Kreme: „De câte ori ai reglementări care intră în vigoare și pe măsură ce schimbi afacerea, clienții continuă să caute ceea ce facem noi”
Întrebat dacă vede o amenințare din partea alternativelor mai sănătoase la gogoșile lui Krispy Kreme, Tattersfield a spus că crede că este puțin probabil ca oamenii să înceapă să consume aceste produse în mod regulat.
„Nu văd că lumea se schimbă în prăjitură cu kale pentru pauză în fiecare zi”, a spus el. „Fără lipsă de respect față de kale, dar nu este atât de distractiv de împărtășit.”
Comentariile lui Tattersfield subliniază provocarea pentru guvern în încercarea de a promova o alimentație mai sănătoasă și de a reduce consumul de alimente cu conținut ridicat de zahăr, sare și grăsimi.
Dirk Van de Put, directorul executiv al Mondelez, care deține mărci de cofetărie, inclusiv Cadbury și Milka, a declarat în ianuarie că, deși modificarea regulilor din Regatul Unit a descurajat unele „cumpărări impulsive”, vânzările „sunt destul de bine”, deoarece magazinele și-au găsit locații secundare pentru promovează produsele.
Efectul este „departe de amploarea pe care am fi putut-o lua și mă aștept ca (pe măsură ce) consumatorul se obișnuiește cu această nouă configurație a magazinelor, creșterea volumului va reveni”, a adăugat Van de Put.
În plus față de noile reguli de locație, Departamentul de Sănătate și Asistență Socială intenționează să implementeze restricții privind promoțiile de volum pentru anumite alimente – inclusiv oferte cumpără-unu-obține-unu gratuit – în luna octombrie.
În Marea Britanie, magazinelor mari le este acum interzis să plaseze articole bogate în grăsimi, sare sau zahăr lângă casele și intrările © Terry Harris/Shutterstock
Regula a fost amânată cu un an pentru a „permite guvernului să revizuiască și să monitorizeze impactul restricțiilor asupra costului vieții în lumina unei situații economice globale fără precedent”, a declarat departamentul în mai anul trecut.
De asemenea, vor exista restricții de interzicere a reclamelor pentru alimente cu conținut ridicat de zahăr, sare și grăsimi la televizor înainte de ora 21:00 și reclame plătite online, care vor intra în vigoare în 2025.
Krispy Kreme a fost relistată în 2021, după achiziția sa în 2016 de către grupul european de investiții JAB Holding.
În SUA, compania își extinde canalele prin pilotarea a 160 de restaurante McDonald’s.
Sursa – www.ft.com