ING România a anunțat că va face o schimbare majoră pentru clienți, mai ales în zona de Home Bank

111

ING România tocmai a anunțat o schimbare majoră pentru clienți. Un mesaj trimis recent arată că urmează să fie implementate mai multe schimbări în zona de Home Bank.

Astfel, ING România a anunțat mai multe funcții de care pot beneficia clienții. În mesaj este vorba despre: cereri de plată, rambursarea în avans a creditelor, afișarea numelui beneficiarului și posibilitatea de a autoriza plățile cu date biometrice.

„Curios să vezi noutăţile direct în Home’Bank? Înainte să te aventurezi în aplicaţie să le descoperi, uite aici, pe scurt, tot ce trebuie să ştii”, a transmis ING România.

  • Cererile de plată

În contextul schimbărilor, „Cererile de plată sunt aici ca să îţi facă viaţa mai uşoară. Simple, rapide şi fără complicaţii. Probabil ai fost în situaţii în care ai uitat să le dai prietenilor banii înapoi. Sau ei ţie. Prin Cerere de plată tu doar completezi suma pe care cineva trebuie să ţi-o înapoieze, iar Home’Bank se ocupă de restul. Fiecare prieten, client ING, primeşte o notificare din partea ta, pe care o poate autoriza pe loc sau la care se poate reîntoarce timp de 30 de zile de la data trimiterii. Tu vezi tot în Home’Bank – cine ţi-a dat banii sau câte cereri mai sunt încă în aşteptare. Plus, le poţi trimite oricând un reminder.

Vrei să încerci? Intră în Plăţi > Alte plăţi > Cereri de plată şi poţi cere banii prietenilor pentru ieşirea aia din oraş unde ai plătit tu. Limita este de maximum 7 cereri/zi, către 10 prieteni, iar valoare maximă nu poate depăşi 3.000 de lei.”

  • Rambursarea în avans a creditelor

„Rambursarea în avans a creditelor de nevoi personale şi a celor ipotecare se face direct în Home’Bank, din secţiunea Portofoliu, butonul Rambursează. Acum, la rambursările în avans ale creditelor în Home’Bank, poţi alege să reduci şi perioada rămasă de rambursat. După ce apeşi butonul Rambursează şi completezi suma, poţi vizualiza câteva informaţii care te vor ajuta să decizi între cele două tipuri de rambursare – cu reducerea perioadei de credit sau fără. După ce selectezi una dintre cele două variante, o simulare detaliată va fi afişată, iar apoi vei putea confirma simplu, prin semnarea acţiunii.”

  • Afişarea numelui beneficiarului

„Afişarea numelui beneficiarului, destinată doar pentru conturile ING, este de acum disponibilă şi când transferi bani către un IBAN deschis la una dintre băncile participante la proiectul SANB gestionat în parteneriat cu Transfond. Astfel eşti sigur cui trimiţi bani, te asiguri că ai introdus IBAN-ul corect şi eviţi tentativele de fraudă. Sperăm că, în viitorul apropiat, mai multe bănci se vor alătura acestei iniţiative şi vei vedea numele beneficiarului, indiferent de banca unde acesta are contul.”

  • În curând vei putea autoriza plăţile cu date biometrice

„Autorizarea plăţilor cu date biometrice pentru transferuri rapide şi sigure, te scapă de pierderea timpului cu introducerea parolei şi de riscul ca aceasta să fie văzută de altcineva. Dacă dispozitivul tău are activată autentificarea prin date biometrice şi te loghezi în Home’Bank cu amprenta sau funcţia de recunoaştere facială, înseamnă că ai deja această funcţionalitate activă şi pentru autorizarea plăţilor. Dacă nu, activează funcţia din Mai multe > Securitate şi login, pentru a te autentifica sau a aproba plăţile mai sigur şi simplu, cu amprenta sau recunoaşterea facială”, precizează ING România.

Sursa: Capital.ro
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata