7 mâncăruri cu conținut scăzut de grăsimi

Grăsimile sunt considerate unul dintre cei mai mari inamici ai dietelor sănătoase. Acestea reprezintă principala preocupare a oamenilor când vine vorba de sănătatea inimii și nivelul colesterolului din organism, dar se regăsesc  sunt întotdeauna și pe lista elementelor negative în cazul curelor de slăbire. Este binecunoscut faptul că grăsimile nesănătoase pot face foarte mult rău organismului, însă nu trebuie trecut cu vederea un aspect foarte important: alimentația zilnică trebuie să includă și grăsimi bune, din surse vegetale sau animale, care să creeze un echilibru perfect în corp. O dietă corectă înseamnă un aport de maxim 30% de grăsimi din totalul de calorii. Ca să te asiguri că respecți acest lucru, iată câteva exemple de mâncăruri cu conținut scăzut de lipide:

Noodles cu legume

Legumele sunt incredibil de hrănitoare și sănătoase. Acestea conțin o mulțime de vitamine, fibre și minerale, au un conținut redus de calorii și se potrivesc de minune cu tăițeii clasici sau cei din orez. Poți opta pentru o livrare de la Noodle Pack atunci când vrei să te bucuri de o mâncare delicioasă și sățioasă, care să nu includă foarte multe grăsimi.

Curry indian cu linte

Știm cu toții că asiaticii au o bucătărie foarte sănătoasă. Aromele acestei gastronomii se pot regăsi foarte ușor într-un curry cu linte și orez brun. Este vorba de o combinație simplă, care include și pastă de tomate, pudră de curry, turmeric, usturoi, ceapă, ulei de măsline și lapte integral. Din punct de vedere nutrițional, lintea și orezul brun creează o combinație deosebit de sănătoasă, bogată în fibre și proteine, fără prea multe grăsimi și calorii.

Orez cu creveți

Ca formă de viață organică, creveții au o cantitate foarte mică de grăsimi. Aceștia conțin un procent ridicat de proteine și sunt compuși, în principal, din apă. Creveții au un aport scăzut de calorii și se potrivesc de minune în orice dietă deoarece oferă cantități mari de nutrienți. Bogat în amidon și vitamine, orezul este excelent pentru o dietă săracă în lipide. În cultura orientală acesta reprezintă principalul fel de mâncare deoarece reprezintă promotorul unei vieți sănătoase. Așadar, cele două ingrediente sunt perfecte pentru a crea o masă gustoasă și adecvată pentru un regim echilibrat.

Burger de curcan

Citeste si:  eTorturi.ro ofera torturi personalizate cu un gust desavarsit si un aspect fara repros

În cazul în care adori burgerii, dar totodată trebuie să urmezi o alimentație cu conținut scăzut de grăsimi, renunță la carnea roșie. Optează pentru curcan, întrucât este bogat în proteine, dar nu conține atât de multe lipide precum alte tipuri de carne. Adaugă burgerului tău și câteva legume proaspete și astfel te vei bucura de un preparat cu foarte puține calorii.

Musli cu fructe

Dacă te întrebi ce poți servi la micul dejun fără să-ți faci probleme de grăsimile nesănătoase, află că se recomandă musli cu fructe. Poți să le combini cu iaurt sau lapte degresat și astfel îți vei începe ziua în cea mai bună formă. Printre fructele cu conținut scăzut de lipide se numără afinele, căpșunile, murele, prunele, migdalele sau pepenele galben.

Salată de quinoa

Quinoa este o pseudocereală care aduce o mulțime de beneficii organismului. Foarte simplă și ușor de integrat în orice dietă, aceasta este extrem de bogată în fibre, proteine și aminoacizi esențiali, dar foarte săracă în grăsimi. Semințele de quinoa se fierb timp de 15-20 de minute, după care pot fi gătite sub formă de salată alături de crudități, carne de pui gătită la cuptor, fasole verde sau roșii uscate.

Supă de varză chinezească

O dietă cu un conținut foarte redus de grăsimi trebuie să includă în mod automat și celebra varză chinezească. Această plantă minune are foarte puține calorii, de aceea este des folosită în curele de slăbire. Spre deosebire de alte legume verzi, varza chinezească are o aromă mai blândă, așa că este perfectă a fi consumată în supă.

 

Preparatele culinare cu conținut mic de grăsimi ne ajută să ne menținem organismul sănătos. Deși anumite tipuri de lipide sunt esențiale pentru corpul uman este indicat să acorzi o atenție deosebită alimentelor pe care le consumi astfel încât să poți beneficia de proprietățile lor nutritive astfel încât să eviți instalarea unor afecțiuni care-ți pot afecta sănătatea pe termen lung.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata