TITLU: Comunicatul de presa – o formă de comunicare nu chiar la îndemana oricui

Deja știi că un comunicat de presă este o formă foarte utilă de comunicare. Dar știi cum să scrii un comunicat de presă care să atragă atenția reprezentanților mass media pentru a fi publicat? Ei bine, a scrie și a publica un comunicat de presă nu este chiar așa de ușor precum pare.

Ce este mai exact un comunicat de presă?! Pe scurt, este o declarație oficială a unei companii, prin care poate fi anunțată lansarea unui nou produs, promoții noi sau concursuri ale unor mărci ori chiar negarea unor zvonuri de natură să zdruncine încrederea de care se bucură o organizație în rândul publicului său.

Orice schimbare importantă apărută în compania ta trebuie să ajungă la public, spre exemplu angajarea unei persoane într-un post de conducere sau extinderea afacerii tale în alte domenii.

Un comunicat de presă bun conține elemente cheie, iar majoritatea entităților corporative îl folosesc în scopuri evidente de relații publice, adică pentru a atrage audiența și pentru a extinde imaginea pozitivă a companiei. De obicei, aceste informații sunt lansate cu scopul de a atrage atenția mass media și, prin aceasta, a publicului. Comunicatele de presă pot conține o serie de detalii despre lansări de produs, evenimente majore, promoții, realizări importante, schimbări ale staff-ului, date financiare.

Deoarece un comunicat de presă este unul dintre cele mai eficiente instrumente folosite de companii pentru a comunica publicului informații, acesta ar trebui să fie creat de specialiști. De aceea se recomandă colaborarea cu agenții de relații publice și comunicare, specializate pe copywriting, dar care au și o excelentă relație cu mass media, pentru a asigura preluarea extinsă a comunicatului. O astfel de agenție e TUDOR Communication , agenția de PR consacrată prin relațiile excelente cu mass media. Echipa sa de jurnaliști, fiecare cu minimum 10 ani de experiență, garantează faptul că întotdeauna găsește abordarea potrivită pentru subiectul pe care dorești să îl comunici astfel încât să se bucure de cât mai multe apariții media.

Citeste si:  Ergonomia și importanța dotării sediilor de birouri cu mobilier ergonomic

Colaborarea cu TUDOR Communication pentru trimiterea unui comunicat de presă înseamnă obținerea a cel puțin 5 apariții media pe canalele de comunicare agreate, expunerea strategică a mesajului companiei și un avantaj în fața competitorului tău prin tonul pozitiv obținut în media relevantă.

Ar trebui să știi și că informațiile esențiale, transmise în formă adecvată, nu duc doar la publicarea comunicatelor de presă online, ci generează și numeroase apariții TV, crescând gradul de expunere și generând o creștere spectaculoasă a notorietății companiei tale.

Dacă ai un business cu vechime și vrei să comunici o informație relevantă pentru publicul tău, sau dacă ești un antreprenor care dorești să te poziționezi ca specialist în domeniul tău, sau deții un start-up ori ONG care intenționează să marcheze astfel o lansare ori un eveniment important, atunci soluția optimă este conceperea și publicarea unui comunicat de presă. De asemenea, de beneficiile unui comunicat de presă se pot bucura și profesioniști precum psihologi, sportivi, avocați, arhitecți care vor să-și crească notorietatea în domeniul în care activează.

Citeste si:  3 motive pentru care să investești în fondurile de indici

Un comunicat de presă bine scris, care are la bază expertiza unui specialist în comunicare cu o bogată experiență în jurnalism, îți garantează întotdeauna obținerea unui feedback pozitiv. Comunicarea unor informații relevante este crucială pentru relația dintre companie sau brand și publicul său.

Cu siguranță că acum te întrebi cum ar trebui să arate un comunicat de presă care să atragă atenția!

Din păcate, cele mai multe comunicate de presă sunt scrise azi de persoane care nu dețin competențele și abilitățile necesare unei astfel de activități și care utilizează strategii depășite de abordare a subiectului în mass media. Ceea ce explică de ce multe comunicate de presă nu își ating obiectivele și motivul pentru care importanța comunicatului de presă este în prezent minimalizată.

Dacă nu este scris într-o manieră profesională, dacă nu e succint, dacă nu se focusează asupra unui singur subiect și dacă nu conține informații relevante, atunci fără îndoială comunicatul de presă va fi un eșec.

Acum întrebarea este: vrei să obții rezultate maxime prin scrierea și lansarea comunicatelor de presă? Atunci TUDOR Communication reprezintă alegerea potrivită. Vei avea alături o echipă formată din foști jurnaliști cu experiență extinsă și proiecte câștigătoare la PR Award.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Consent management powered by Real Cookie Banner