Planurile Google este de a introduce inteligența artificială generativă în activitatea sa de publicitate în următoarele luni, în cea mai recentă mișcare a giganților tehnologici de a încorpora tehnologia revoluționară în produsele lor.
Potrivit unei prezentări interne pentru agenții de publicitate văzute de Financial Times, compania deținută de Alphabet intenționează să înceapă să folosească inteligența artificială pentru a crea reclame noi pe baza materialelor produse de agenții de marketing umani.
Google folosește deja AI în activitatea sa de publicitate pentru a crea îndemnuri simple care încurajează utilizatorii să cumpere produse. Cu toate acestea, integrarea celei mai recente AI generative – care alimentează, de asemenea, chatbotul său Bard – înseamnă că va putea produce campanii mult mai sofisticate, asemănătoare cu cele create de agențiile de marketing.
Potrivit prezentării, agenții de publicitate pot furniza conținut „creativ”, cum ar fi imagini, videoclipuri și text legat de o anumită campanie. Inteligența artificială va „remixa” apoi acest material pentru a genera reclame în funcție de publicul pe care dorește să îl atingă, precum și de alte obiective, cum ar fi obiectivele de vânzări.
Sursa – www.ft.com