Vizibilitatea companiei, esențială pentru o afacere de succes

Indiferent de statutul pe care îl ai în compania la care lucrezi, una dintre provocările tale permanente, mai ales dacă deții o funcție de conducere sau în departamentul de marketing, este vizibilitatea firmei. Afacerile au ca scop final profitul, iar dacă oamenii nu îți cunosc compania, atunci șansele de a obține rezultatele dorite sunt mici.

 

De la an la an, concurența devine din ce în ce mai mare în majoritatea domeniilor și tocmai de aceea este esențial să încerci să te remarci și să te diferențiezi în fața clienților. Așadar, într-un secol al vitezei și al informației, care sunt secretele prin care poți crește vizibilitatea firmei?

 

Activitate constantă pe rețelele sociale

Dacă îți dorești ca brandul tău să fie din ce în ce mai cunoscut, atunci trebuie să ai o prezență invariabilă pe canalele de socializare, precum Facebook, Instagram și Google. Cu miliarde de oameni pe aceste platforme, ele au devenit o parte importantă a ceea ce înseamnă marketing digital. Ai posibilitatea să creezi sondaje, să publici video-uri despre produsele tale, reclame și alte instrumente ce te vor ajuta în atingerea obiectivelor. Așadar, observă dacă profilurile sunt optimizate și conțin toate informațiile, folosește hashtaguri și identifică acele cuvinte-cheie ale publicului pe care îl vizezi.

 

Implicare în campanii sociale

Campaniile sociale sunt un instrument excelent prin care poți îmbunătăți imaginea companiei și, desigur, poți spori vizibilitatea. Poți dona direct sume de bani și produse sau ai posibilitatea să achiziționezi tichete sociale în numele firmei. Astfel, nu doar că vei putea ajuta direct persoanele care traversează perioade dificile, ci te vei bucura de o implementare facilă, o economie majoră de timp și o promovare accentuată în rândul instituțiilor partenere. În plus, încearcă să fii prezent la diferite activități de voluntariat. Această acțiune va contribui atât la crearea unui reputații bune a firmei, dar va avea efecte benefice și asupra echipei.

 

Bugete alocate pentru marketingul de conținut

Marketingul de conținut nu înseamnă doar construirea unui brand, ci se concentrează pe crearea unei relații bazate pe încredere. Cu cât publicul știe mai multe despre tine, despre valorile după care se ghidează compania ta, cu atât îți va fi mai ușor să vinzi. În plus, există algoritmi, mai ales în Google, care indexează și care fac ca un site să fie mai mult sau mai puțin vizibil în căutări. Așadar, realizează conținut pentru site-ul companiei și caută colaborări cu reviste și alte bloguri, pentru publicarea unui număr constant de articole. Este esențial să te bazezi pe educarea publicului și nu pe vânzarea produselor. Caută să aduci în discuție elemente care să-i ajute să evolueze și care să le fie de folos. Dacă publicul este atras de conținut, atunci va dori să afle mai multe despre afacerea ta.

 

Prezența la evenimente

O altă modalitate extraordinară de a deveni cunoscut este participarea la diferite evenimente. Pe lângă cele care au directă legătură cu afacerea unde lucrezi, poți merge și la anumite workshopuri și conferințe din domenii conexe, astfel încât să-ți creezi o rețea de contacte. De asemenea, încearcă să-i cooptezi pe colegii tăi în această acțiune și, pentru a-i motiva, oferă-le bonusuri pentru participare, precum tichete de masa sau abonamente la diferite activități. Aplicând o asemenea strategie, vei observa o implicare mai mare din partea întregii echipe.

 

Crearea unui brand necesită timp și multă muncă, așadar, înarmează-te cu răbdare și fii constant în aplicarea strategiei alese.

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata