Brandul se lansează pentru clienții români în această toamnă, odată cu deschiderea primului său magazín de tip flagship în data de 5 octombrie 2023, în centrul comercial Promenada Craiova și totodată, a lansării magazinului online www.lefties.com, oferind astfel românilor posibilitatea de a comanda și online în oricare moment al zilei.
Conceptul “Lefties Digital Store” prezintă cele mai recente tendințe de modă accesibilă pentru întreaga familie, oferind o experiență de shopping care integrează magazinul fizic, cu cel online.
Lefties este una dintre principalele companii de modă la prețuri accesibile, care oferă colecții de articole pentru întreaga familie și pentru toate segmentele de vârstă. Selecția de produse este concepută pentru a răspunde tuturor nevoilor și preferințelor clienților, oferind articole pentru femei, bărbați și copii (inclusiv bebeluși, fete și băieți), precum și propria linie de încălțăminte și accesorii.
Brandul completează întreaga gamă de produse cu cele mai recente colecții pentru casă, sport, lenjerie și produse de frumusețe.
Lefties își pune în valoare colecțiile prin intermediul conceptului de Magazin Digital, care dispune de cea mai recentă tehnologie în domeniul serviciilor oferite clienților, pentru a evita formarea cozilor în magazin și pentru a reduce timpii de așteptare. Incluzând cabine de probă inteligente, cu management automat al accesului și sistemul inovator Easy Pay, complet integrat în operațiunile magazinului, aceste noutăți se îmbină perfect cu serviciile experiențiale, precum serviciul de personalizare a articolelor de îmbrăcăminte.
–––––––––
Cu peste 20 de ani de experiență, Lefties operează o platformă integrată de vânzări la nivel global, fiind prezent în mai multe piețe internaționale. Odată cu deschiderea din 5 octombrie 2023, a primului său magazín de tip flagship în centrul comercial Promenada Craiova, brandul va fi disponibil pentru clienții români în două formate: magazín fizic și online.
Lefties face parte din Grupul Inditex, unul dintre cele mai mari grupuri de retail de modă din lume. Modelul său de afaceri integrează proiectarea, fabricarea, distribuția și vânzarea produselor sale, cu scopul de a răspunde cerințelor exigente ale clienților în ceea ce privește creativitatea, designul și calitatea.