PUBLICITATE
CONTACT
Financiarul
  • Actuale
  • Business
    • Afaceri
    • Companii
    • Construcţii
    • Auto
    • Asigurări
    • Agricultură
  • Economic
    • Economie
    • Investiții
    • Finanțe Bănci
    • Bursă
    • Crypto
  • Lifestyle
    • Casă și Grădina
    • Educaţie
    • Lifestyle
    • Horoscop
    • Meteo
    • Sănătate
    • Timp Liber
  • Politică
  • Externe
  • Tech
    • Tehnologie
Citești Interviu Katerina Navratilova – CEO Waterdrop CEE: „Suntem pionierii acestui concept care promovează un regim de hidratare sustenabil, iar obiectivul nostru este să devenim lideri în acest domeniu”
Share
Aa
Financiarul Financiarul
  • Actuale
  • Business
    • Afaceri
    • Companii
    • Construcţii
    • Auto
    • Asigurări
    • Agricultură
  • Economic
    • Economie
    • Investiții
    • Finanțe Bănci
    • Bursă
    • Crypto
  • Lifestyle
    • Casă și Grădina
    • Educaţie
    • Lifestyle
    • Horoscop
    • Meteo
    • Sănătate
    • Timp Liber
  • Politică
  • Externe
  • Tech
    • Tehnologie
Social
Website by PSK

Home - Lifestyle - Interviu Katerina Navratilova – CEO Waterdrop CEE: „Suntem pionierii acestui concept care promovează un regim de hidratare sustenabil, iar obiectivul nostru este să devenim lideri în acest domeniu”

Interviu Katerina Navratilova – CEO Waterdrop CEE: „Suntem pionierii acestui concept care promovează un regim de hidratare sustenabil, iar obiectivul nostru este să devenim lideri în acest domeniu”

Autor Ursei Marius 3 iulie 2024 7 minute citire
katerina navratilova ceo waterdrop cee suntem pionierii acestui concept care promoveaza un regim de hidratare sustenabil iar obiectivul nostru este sa devenim lideri in acest domeniu

România este una dintre țările membre ale Uniunii Europene cu cel mai redus consum de apă de la robinet. Conform datelor Statista, în anul 2021 s-au consumat doar 87 litri de apă de la robinet pe cap de locuitor, comparativ cu alte țări precum Italia, unde media se situează la 223 de litri, sau Novergia, cu 189. Acest lucru poate fi determinat de calitatea scăzută a apei, fenomen confirmat și de topul Environmental Performance Index, realizat de universitatea Yale, care plasează țara noastră pe locul 60 în topul global al calității apei. Cu toate acestea, există măsuri care pot fi luate pentru a încuraja consumul de apă, susținând astfel o dezvoltare sănătoasă și corectă a oamenilor, precum filtrarea apei.

„În România, situația este foarte asemănătoare cu cea din alte țări, unde apa de calitate de la robinet nu este disponibilă peste tot. Oamenii preferă apa filtrată, iar noi avem o soluție excelentă pentru această categorie de clienți. Cu ajutorul filtrului unic brevetat în Japonia, care face parte din carafa LUCY – unul dintre cele mai populare produse din portofoliul nostru, consumatorii se pot bucura de apă proaspătă.

De asemenea, clienții din România preferă recipientele noastre reutilizabile, care păstrează băutura la aceeași temperatură pe tot parcursul zilei datorită oțelului inoxidabil de înaltă calitate”, declară Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.

4 greșeli financiare pe care le transmiți copiilor fără să știi
Ce nu îți spune banca când iei un credit. 5 lucruri care te pot costa scump
3 moduri prin care îți pierzi economiile din cauza inflației fără să știi
Ce trebuie să știi despre ROBOR și IRCC dacă ai un credit

Cu toate acestea, recipientele reutilizabile, precum și microdrink-urile, trebuie produse într-un mod sustenabil, care să nu pună în pericol sănătatea consumatorilor, ci din contră, să o susțină.

Summer Collection Max Manavi Huber 042 scaled

„Procesul de creare a produselor Microdrinks a fost unul dificil și a durat mai bine de 2 ani. Am fost nevoiți să facem față mai multor provocări, precum găsirea unor furnizori de ingrediente certificate adecvate, deoarece acestea provin din întreaga lume, pentru a putea asigura cea mai înaltă calitate. Pentru a crea combinațiile potrivite de arome, încercăm în mod constant să venim cu noutăți, ținând cont de părerile consumatorilor noștri din comunitatea Waterdrop.

În ceea ce privește ambalajul cuburilor Microdrinks, trebuie evidențiat faptul că acesta nu conține lipici sau alte ingrediente artificiale nocive, fiind în armonie cu valorile noastre privind protejarea mediului înconjurător.

La fel se întâmplă și cu accesoriile. Prioritatea noastră rămâne calitatea durabilă și designul unic, care să ne distingă de concurență”, continuă CEO-ul Waterdrop CEE.

Tendințele actuale în materie de consum și sustenabilitate deschid ușa pentru produse inovatoare pe piața românească, precum Waterdrop. Cu abordarea unică a brandului în ceea ce privește hidratarea și sănătatea, Waterdrop deține un mare potențial de a atrage consumatorii români și de a contribui la îmbunătățirea stilului lor de viață.

„Dorim să ne continuăm misiunea pe care ne-am propus-o de la bun început, care se regăsește și în sloganul nostru – Drink More Water! (Bea mai multă apă!) – aceea de a motiva oamenii să bea apă, fără riscul de a ingera microplastic și de a informa întreaga societate cu privire la importanța eliminării deșeurilor de plastic din industria băuturilor. Suntem pionierii acestui concept care promovează un regim de hidratare sustenabil, iar obiectivul nostru este să devenim lideri în acest domeniu, în fiecare țară în care suntem prezenți. Suntem în contact zilnic cu clienții noștri și le ascultăm dorințele, pe care le transformăm în realitate, în special în ceea ce privește cuburile Microdrinks și aromele acestora”, explică Katerina Navratilova.

Waterdrop folosește tehnologia și inovația pentru a promova sustenabilitatea în produsele și operațiunile sale, încercând să reducă la minimum amprenta ecologică. De exemplu, toate magazinele Waterdrop sunt dotate cu robinete ușor de accesat de către vizitatori pentru a-și umple sticlele cu apă. Mai mult decât atât, compania economisește contribuie activ la reducerea ambalajelor și a amprentei de CO2.

„Acest lucru se datorează unei metode revoluționare de ambalare care economisește până la 97% din costurile de ambalare și CO2 prin eliminarea transportului inutil. Această modalitate de ambalare poate include ambalaje compacte și ușoare, care reduc deșeurile și emisiile în timpul transportului deoarece ocupă un spațiu redus. În plus, eliminăm orice plastic în timpul procesului de producție.

katerina navratilova ceo waterdrop cee suntem pionierii acestui concept care promoveaza un regim de hidratare sustenabil iar obiectivul nostru este sa devenim lideri in acest domeniu2

Suntem la fel de atenți și la companiile de transport pe care le alegem, întrucât acestea trebuie să îndeplinească aceleași criterii ecologice ca noi. Aceste măsuri au un impact pozitiv asupra mediului prin reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră și a cantității de deșeuri produse, contribuind astfel la un stil de viață durabil”, explică reprezentanta companiei.

Pentru a se adapta contextului local, compania a trebuit să găsească modalități inovatoare pentru a-și comercializa produsele. Printre acestea se numără site-ul propriu, precum și partenerIi.

„Produsele Waterdrop sunt comercializate în România atât prin intermediul site-ului propriu, cât și pe cel al principalului distribuitor – Notino. Strategia noastră de marketing se bazează pe publicitatea online, dar și pe rețelele de socializare. PR-ul joacă, de asemenea, un rol puternic în activitatea noastră, prin care construim notorietatea brandului”, a completat Katerina Navratilova.

Pe lângă acestea, brandul contribuie activ la educarea consumatorilor cu privire la necesitatea de adoptare a unui stil de viață sănătos. Deși apa de la robinet nu reprezintă o soluție sigură, iar apa îmbuteliată poate fi costisitoare, apa filtrată reprezintă o alternativă potrivită, care limitează riscurile contaminării și care nu ridică costuri ridicate. Mai mult, consumul de apă este principalul factor benefic sănătății corpului, astfel că respectarea recomandărilor privind consumul a 2 litri de apă zilnic este absolut necesară.

„Pentru a crește gradul de conștientizare și acceptare a produselor pe teritoriul României, ne propunem să  lansăm pe viitor diferite campanii de marketing și să inițiem colaborări cu diferiți creatori de conținut români, relevanți pentru segmentul nostru de activitate și chiar să organizăm evenimente cu teme precum sănătatea și sustenabilitatea. De asemenea, continuăm să folosim social media și platformele online pentru a ne face și mai cunoscuți pe piață”, declară Navratilova.

Distribuie acest articol
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Înapoi migranti 53465 Actele antisemite şi a discursurile anti-refugiaţi, sunt riscurile avertizate de Consiliul Europei
Înainte 09 02 Ghid de stil pentru bărbați – cum să cumperi haine noi rapid și eficient?

Cele mai populare știri

productivitate job

Cum să fii mai productiv în fiecare zi

Vinia Iasi poate folosi denumirea Cotnari deoarece nu este marca inregistrata

Vinia Iasi poate folosi denumirea Cotnari deoarece nu este marca inregistrata

Proiecte de aproape 400 milioane euro, depuse in Regiunea Centru pe programul REGIO

Proiecte de aproape 400 milioane euro, depuse in Regiunea Centru pe programul REGIO

Bechtel are de primit peste 53 milioane de euro pentru lucrări, în 2008

Bechtel are de primit peste 53 milioane de euro pentru lucrări, în 2008

CCIB dezbate problema forţei de muncă în România

CCIB dezbate problema forţei de muncă în România

Cele mai noi știri

obiceiuri financiare

6 obiceiuri financiare care îți pot îmbunătăți viața în doar 3 luni

Țara aleasă de români pentru vacanțe culturale. Numărul de turiști a crescut cu 10%

Țara aleasă de români pentru vacanțe culturale. Numărul de turiști a crescut cu 10%

rate, ratele

6 metode prin care să îți plătești ratele mai ușor. Cum poți scăpa de acest stres!

5 metode prin care poți reduce cheltuielile cu alimentele

5 metode prin care poți reduce cheltuielile cu alimentele

creditului

5 greșeli care îți cresc inutil costul total al creditului cu mii de lei

Citeste si:

ora de vară

Ora de vară 2025. Când se schimbă ora în România

gaze, facturi gaze

Cresc facturile la gaze. Avertismentul specialiștilor

carnea de porc, carne de porc

Carne de porc cu rezervare. Cât plătesc românii pentru un kilogram de carne

lemne

Prețurile lemnelor EXPLODEAZĂ! Românii se confruntă cu scumpiri URIAȘE în prag de iarnă

Articole recomandate

productivitate job

Cum să fii mai productiv în fiecare zi

Autor Financiarul 24 mai 2025
obiceiuri financiare

6 obiceiuri financiare care îți pot îmbunătăți viața în doar 3 luni

Autor Bianca Maria 23 mai 2025
Țara aleasă de români pentru vacanțe culturale. Numărul de turiști a crescut cu 10%

Țara aleasă de români pentru vacanțe culturale. Numărul de turiști a crescut cu 10%

Autor Bianca Maria 23 mai 2025
rate, ratele

6 metode prin care să îți plătești ratele mai ușor. Cum poți scăpa de acest stres!

Autor Bianca Maria 23 mai 2025
5 metode prin care poți reduce cheltuielile cu alimentele

5 metode prin care poți reduce cheltuielile cu alimentele

Autor Bianca Maria 22 mai 2025
creditului

5 greșeli care îți cresc inutil costul total al creditului cu mii de lei

Autor Bianca Maria 22 mai 2025

Rămâi mereu informat cu cele mai recente știri din lumea financiară! Îți oferim zilnic cele mai importante știri din domeniul economiei, atât din țară, cât și internaționale. Citește în fiecare zi cele mai noi știri pentru a fi mereu la curent cu tot ce se întâmplă, astfel încât să poți lua decizii bine informate și să rămâi conectat la realitatea economică din întreaga lume.

  • Afaceri
  • Companii
  • Construcţii
  • Asigurări
  • Casă și Grădina
  • Lifestyle
  • Educaţie
  • Sănătate
  • Economie
  • Finanțe Bănci
  • Investiții
  • Bursă
  • Externe
  • Politică
  • Agricultură
  • Tehnologie
Website by PSK
  • Home
  • Cookies
  • Politica de confidentialitate
  • Termeni si Conditii
adbanner
AdBlock activ
Financiarul este un site neafiliat politic si se sustine din publicitate. Vă rugăm să dezactivati AdBlock pentru a susține site-ul. Multumim
Okay, I'll Whitelist
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?