Coca-Cola HBC România are un nou Country Sales Manager – Paul Neacșu

Paul Neacșu este noul Country Sales Manager în cadrul   Coca-Cola HBC România, liderul industriei locale de băuturi. În noul său rol, va coordona o echipă de vânzări de aproximativ 700 de persoane, responsabilă de relația cu cei 100.000 de clienți ai companiei.

Paul s-a alăturat Coca-Cola HBC în urmă cu 20 de ani, ocupând poziția de Business Developer (agent de vânzări). Abilitățile de comunicare și adaptare, orientarea către rezultate și către dezvoltarea oamenilor, în egală măsură, au conturat cariera lui Paul. El a ocupat, de-a lungul anilor, diferite roluri în departamentele de Vânzări și Marketing, care au accelerat dezvoltarea abilităților sale de lider și dobândirea cunoștințelor critice de business. Standardul ridicat pe care Paul l-a impus în ultimii ani în cadrul sesiunilor de management al performanței a ajutat echipa de vânzări să obțină rezultate excepționale. Paul a contribuit decisiv  la transformarea echipei comerciale Coca-Cola HBC, prin încurajarea constantă a colegilor de a aborda diferit provocările, prin eforturile constante de a investi în potențialul oamenilor din echipă și prin construirea unei legături mai puternice între colegi.

Am crescut și m-am format în cadrul Coca-Cola HBC. Toți acești ani în cadrul companiei, fiecare rol pe care l-am avut, au contribuit și au o amprentă asupra dezvoltării mele profesionale, dar și personale. Pentru mine, Coca-Cola HBC este a doua familie și fiecare zi este o nouă ocazie de mândrie și satisfacție. Am contribuit, în toți acești ani, la evoluția pieței, iar faptul că am reușit, în orice context, să avem un model de business reper în industrie este o realizare extraordinară. Pentru mine este o onoare să fac parte din această echipă cu un dezvoltat spirit antreprenorial, pentru care autenticitatea este valoarea cea mai importantă.”

În 2020, Paul, care a ocupat rolul de Acting Country Sales Manager, a avut o contribuție semnificativă în susținerea vânzărilor. Într-un an marcat de pandemie, el a oferit încredere deplină echipei, concentrându-se pe siguranța colegilor din piață și susținerea inițiativelor de route-to-market. Accelerarea digitalizării și orientarea constantă către oameni și inițiativă au dat rezultate și au susținut performanța Coca-Cola HBC într-un an cu multe provocări.

Principalele responsabilități ale lui Paul, în noul rol, sunt legate de creșterea capabilităților echipei de vânzări, încurajarea autonomiei în echipă și adaptarea la noul context. Prioritare sunt dezvoltarea echipei, consolidarea parteneriatelor cu clienții și execuția impecabilă pentru care Coca-Cola HBC este recunoscută în piață.

 

Accelerarea digitalizarii este și va rămâne una dintre ariile de interes major pentru noi. Piața de retail s-a transformat semnificativ și este nevoie de noi abordări, care să răspundă nevoilor actuale ale clienților noștri și consumatorilor. Drumul nu este unul simplu, dar având o echipă unită, hotărâtă, care crede în strategia companiei, cu siguranță avem șanse mari să realizăm tot ceea ce ne-am propus și să creștem valoarea pe care o aducem în piață. Un business este construit de oameni și, cunoscându-i pe colegii mei, sunt convins că povestea pe care o construim în România de 30 de ani va avea multe alte capitole frumoase”.

Despre Coca-Cola HBC România

Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola, având în 2019 vânzări de peste 2,2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, are operațiuni în 28 de țări, deservind peste 600 milioane de oameni. Coca-Cola HBC oferă o gamă largă de băuturi răcoritoare, printre care băuturi carbogazoase, sucuri, apă, energizante, ceaiuri și cafea. Coca-Cola HBC promovează o dezvoltare durabilă, generând valoare pentru afacerea sa și pentru comunitățile în care este prezentă. În acest sens, compania oferă băuturi răcoritoare care satisfac nevoile diverse ale consumatorilor, încurajând în același timp un mediu de lucru deschis și desfășurându-și activitatea într-un mod responsabil, astfel încât să protejeze mediul înconjurător, contribuind la dezvoltarea socio-economică a comunităților locale.

Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România”, realizat pe baza datelor financiare din 2019, prezența acestui sistem pe piața locală generează o valoare adăugată de 574 milioane de euro, echivalentul a 0,26% din PIB-ul României.

În România, Coca-Cola HBC a fost desemnată cea mai sustenabilă companie pe plan local, pentru al cincilea an consecutiv (2016 – 2020), conform Romania CSR Index, studiu realizat de agenția de consultanță independentă The Azores. Coca-Cola HBC România este liderul industriei de băuturi, fiind cel mai mare exportator din domeniu, cu o pondere de aproximativ 30% din exporturile de băuturi.

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata