Pentru a te asigura că site-ul tău se află printre primele afișate de motoarele de căutare Google, Bing sau Yahoo, îți stau la dispoziție o serie de servicii de promovare online. Având la bază studii de piață și analiza competitorilor, acestea au rolul să îți pună în evidență site-ul și îți găsească mai mulți utilizatori. Pe lângă plasarea cuvintelor cheie și găsirea unui conținut valoros, o campanie de promovare SEO are ca elemente componente și publicarea de advertoriale.
- Optează pentru publicarea de advertoriale
Plasarea de reclame pe multe site-uri este foarte comună, iar din păcate și destul de descurajantă pentru mulți utilizatori. Obosiți să închidă toate ferestrele care li se deschid, aceștia evită complet să mai revină pe site. Cu toate acestea, pentru a câștiga și din reclame, este nevoie ca business-ul tău să poată să promoveze ceva pe lângă ceea ce vinde, într-un mod mai subtil, dar bine gândit.
O variantă mai elegantă de a-ți promova site-ul fără reclame enervante este prin publicare advertoriale. Din punct de vedere structural, acestea reprezintă niște articole care oferă suficientă informație pentru utilizatori și ating anumite detalii. Marketingul prin conținut este o metodă foarte răspândită de atragere a consumatorilor, iar cea mai bună formă de publicitate mascată pentru optimizarea offpage o reprezintă plasarea de advertoriale.
Când se are în vedere publicarea de advertoriale, este indicat ca acestea să ofere cât mai multe răspunsuri la nevoile consumatorilor și să se integreze cât mai bine în planul editorial al site-ului. Acesta trebuie să facă o conexiune elegantă între serviciile pe care firma promovată le comercializează și tema abordată în articol. Cu un limbaj ușor, accesibil și neutru, se va evita exagerarea prin scoaterea în evidență a companiei promovate, chiar dacă articolul va fi marcat cu (P), datorită faptului că reprezintă publicitate plătită.
- Apelează la servicii de promovare online
Există o serie de servicii promovare online, iar publicarea de advertoriale vine în ajutorul companiilor care sunt nevoite să își facă reclamă, să își mențină clienții informați cu privire la ultimele produse apărute pe piață și să optimizeze site-ul. Advertorialele au rolul de a promova serviciile companiei, oferind și mai multe detalii. În plus, contribuie și la întregirea imaginii site-ului. Sunt totodată un substituent de success al reclamelor clasice. Acestea se pot face printr-o știre, un interviu, o descriere de produs sau o recenzie și prezintă în detaliu aspecte ale produselor care, altfel, nu ar fi putut fi prezentate prin optimizarea onpage.