6 produse de papetărie care te ajută să te organizezi indiferent de unde ai lucra

https://pixabay.com/

Sistemul de lucru hibrid a fost implementat de tot mai multe firme în ultimul an și jumătate. Însă, indiferent de unde lucrezi, a rămas în continuare importantă achiziția produselor de papetărie. Acestea sunt cheia către o bună organizare a biroului, dar și pentru creșterea productivității.

Iată în continuare produsele de papetărie și birotică de care ai nevoie fie că lucrezi de la sediul firmei, de acasă ori din alt loc. 

     1. Dosare

Din plastic ori carton, colorate sau albe, dosarele reprezintă cea mai simplă modalitate de organizarea a actelor. Te ajută să păstrezi întotdeauna la îndemână documentele pe care le utilizezi mai des. Mai mult de atât, sunt utile și pentru transportul hârtiilor de la firmă la biroul de acasă și invers. Bineînțeles, în multe cazuri acestea pot fi transmise online, însă apar destule situații în care ai nevoie de acte în format fizic. Ca să te organizezi mai ușor, scrie pe fiecare dosar ce conține ori folosește produse de diferite culori.

     2. Bibliorafturi

Aceleași funcții practice ale dosarelor sunt îndeplinite și de bibliorafturi dacă lucrezi cu acte de acasă ori de la sediu firmei. Aceste produse de papetărie mențin documentele în siguranță, asigură ordinea și au aspect elegant. Pe lângă aceste beneficii, mai oferă o căutare rapidă care te ajută să câștigi timp prețios. În plus, nu ocupă mult spațiu și sunt destul de încăpătoare. Consultă gama completă de modele de bibliorafturi pe austral.ro

     3. Cuburi de notițe adezive

Indiferent din ce loc lucrezi, cuburile de notițe adezive nu ar trebui să îți lipsească. Îți vor fi de mare folos pentru notarea ideilor și a informațiilor. Te asiguri în acest mod că nu uiți sarcinile de lucru și nici nu îți încarci mintea cu toate detaliile. 

     4. Tăvi pentru documente

Pentru o organizare eficientă îți vor fi de folos și tăvile pentru documente. Folosește-le ca să aranjezi facturile, contractele, agendele, revistele și alte obiecte de care ai nevoie 

în activitatea ta. Un set format din trei tăvi te poate ajuta să optimizezi mai bine spațiul de care dispui pe birou. 

     5. Suporturi mici de birou

Alte produse de birotică utile, indiferent de unde lucrezi, sunt suporturile mici de birou. Acestea reprezintă cea mai simplă modalitate de a-ți face ordine în spațiul de lucru. 

Spre exemplu, un pahar pentru pixuri și un suport cub pot fi aliații tăi de bază dacă ai împrăștiate pe birou diferite instrumente de scris și notițe. Dacă ai nevoie de un obiect care să îți ofere mai mult de atât, treci la următorul nivel cu un suport cu 4 ori 8 compartimente, realizat pentru mai multe tipuri de obiecte (markere, guma de șters, agrafe de birou și scotch). 

     6. Agende

Niciun angajat care lucrează de la birou nu se poate despărți de agenda lui office. Este obiectul pe care îl ține mereu la îndemână fie pentru a nota idei ori informații de la ședințe, fie pentru a-și aminti anumite date. 

 

Această listă poate fi personalizată în funcție de domeniul în care lucrezi și de activitățile pe care le ai zilnic de îndeplinit. 

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata