Dezvoltarea unui business din domeniul bijuteriilor – magazinul online SaraTremo

Cuantificarea unui business de succes se face, înainte de toate, prin vânzările pe care acesta le face. În timp ce, în trecut, reclamele la TV și cele prin radio erau cele mai bune, astăzi lucrurile stau cu totul și cu totul diferit. Promovarea online se numără printre preferințele antreprenorilor care sunt vizibili satisfăcuți de nivelul la care vânzările acestora au crescut. Astăzi discutăm despre domeniul afacerilor online in domeniul fashion, care o are în prim plan pe Elena Andronic, fondatoarea brandului SaraTremo. Rămâi alături de noi și descoperă cum s-a dezvoltat business-ul de bijuterii, de la nume până la istoria acestuia.

  1. Primii pași

Orice business are suișuri și coborâșuri. Magazinul online de bijuterii SaraTremo face parte dintr-un lanț mai mare de afaceri, a cărui creator este Elena Andronic. Aceasta a deschis business după business, încă de la vârsta de 23 de ani. Numele magazinului de bijuterii este, de fapt, o combinație între doi termeni – numele Sara, fiind preferat de fondatoare și termenul Tremo, care derivă din italianul tremor.

  1. Finanțarea business-ului
Citeste si:  Care sunt diferențele între apa plată și cea minerală

Realizat integral cu capital privat, business-ul SaraTremo a reușit să ajungă în faza de profit destul de rapid, conferindu-i fondatoarei posibilitatea de a investi în promovarea online foarte mult. În ciuda acestui aspect, unul dintre principalele neajunsuri ale firmei rămâne lipsa angajaților de calitate, după cum declară fondatoarea Elena Andronic.

  1. Cunoașterea clientului

Dezvoltarea unui business din domeniul bijuteriilor pleacă de la cunoașterea clientului. Astfel, la nivelul SaraTremo, grupul țintă a fost, la început, situat între 30 și 50 de ani. În plus, categoria de venituri luată în calcul a fost cea peste medie. Cu toate acestea, în decursul timpului, interesul tot mai mare al tinerilor și al liceenilor a condus la schimbarea tipologiei clientului. Atât modelele puse pe site, cât și prețurile au fost schimbate, în funcție de preferințele acestora.

  1. Plus valoarea afacerii

SaraTremo iese în evidență prin calitatea bijuteriilor, ambalajelor și grija față de clienți, mulțumită unui customer service foarte bun și prompt. Așa se face că, actualmente, bijuteriile sunt aduse din Italia, Brazilia și Thailanda, evitându-se marfa tipică din China și Turcia. Întregul proces este asigurat cu ajutorul unor furnizori interni și externi, cu ajutorul cărora prețul este negociat și redus în favoarea clientului. Toate cumpărăturile și vânzările sunt realizate prin intermediul site-ului SaraTremo, pentru ca și experiența clientului să fie cea dorită. Fondatoarea Elena Andronic are în vedere extinderea echipei și a gamei de produse comercializate.

Citeste si:  Investiția de 6,9 milioane de euro a Wilo Group inaugurată oficial printr-un eveniment hibrid

Domeniul bijuteriilor este unul competitiv, creativ și extrem de elegant, fiind de real interes pentru antreprenori. Chiar dacă vânzările pe site rămân principala sursă de venit a oricărei firme la ora actuală, dezvoltarea business-ului se poate extinde inclusiv în locații fizice, propriu-zise. Oricine poate avea o afacere în domeniul bijuteriilor, atunci când are la dispoziție toate informațiile de care are nevoie – simplu, ușor și fără efort – chiar de la oamenii care lucrează în domeniu!

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Consent management powered by Real Cookie Banner