Lansezi un nou produs sau serviciu? Vii în întâmpinarea clienților tăi cu o ofertă atractivă? Tocmai ai pus bazele unei afaceri? Indiferent de situație, un lucru este cert, îți dorești să ajungi cât mai repede la potențiali clienți, iar o campanie de promovare Google Ads este exact ceea ce cauți.
Fiind o platformă de publicitate online, utilizată de 80% dintre afaceri la nivel mondial, Google Ads permite afișarea anunțurilor plătite în rezultatele căutărilor. Iată care sunt 5 motive pentru a alege servicii Google Ads ca să îți promovezi afacerea:
- Rezultate rapide
Atunci când cauți o modalitate rapidă pentru a-ți face cunoscută afacerea, o campanie Google Ads este soluția. Aceasta poate genera trafic imediat după lansare, astfel încât tu să atragi clienți și să obții rapid rezultatele dorite.
Vei avea nevoie de câteva ore sau chiar mai puțin până când anunțurile tale vor apărea în rezultatele căutărilor, fiind cel mai rapid mod prin care tu poți ajunge la publicul tău țintă.
- Posibilitatea de a seta un buget zilnic sau săptămânal
Setează un buget zilnic sau săptămânal pentru o campanie Google Ads și beneficiază de un control complet asupra costurilor. Cu o monitorizare în timp real a cheltuielilor și a performanței, nu vei fi surprins de costuri neașteptate.
Totodată, poți începe o campanie cu un buget mai mic, pentru a-l mări în funcție de rezultatele obținute. Această flexibilitate îți permite adaptarea cheltuielilor la nevoile afacerii tale.
- Măsurabilitate precisă
Măsurabilitatea este necesară în orice tip de campanie, deoarece îți indică cu claritate rezultatele ei. Google Ads oferă o măsurabilitate precisă, pentru ca tu să știi cât de eficiente sunt reclamele tale. Astfel, dacă îți dorești generarea de conversii, poți vedea sursa lor de proveniență și calcula costurile aferente.
Mai mult decât atât, poți optimiza în timp real o campanie, pentru a-i îmbunătăți performanța. Nu contează dacă te hotărăști să aloci un buget mai mare sau să oprești anunțurile care nu îți aduc rezultatele dorite. Poți oricând să faci modificări, în funcție de obiectivele tale.
- Targetare precisă
Secretul atragerii unor noi clienți constă în adresarea către publicul tău țintă. Ai șanse mult mai mari să atragi atenția asupra unei noi săli de fitness, cât timp te adresezi persoanelor preocupate să slăbească sau să își mărească masa musculară.
Google Ads îți permite să îți targetezi cu precizie anunțurile, pentru a ajunge exact la persoanele susceptibile de a-ți deveni clienți. Direcționează anunțurile către un public specific și mărește-ți șansele de a crește vânzările.
- Gama variată de opțiuni pentru afișarea anunțurilor
Rezultatele căutărilor nu reprezintă singura modalitate de afișare a anunțurilor prin Google Ads. Poți alege rețeaua Google Display, care include peste 2 milioane de site-uri, aplicații și videoclipuri în care îți poți publica anunțurile.
Optează pentru bannere, imagini sau anunțuri text și acestea vor fi afișate pe site-urile partenere Google, atunci când conținutul acestora se potrivește cu mesajul tău publicitar. O altă modalitate eficientă de promovare constă în anunțurile video pe YouTube, care pot apărea înainte, în mijlocul sau după videoclipurile existente pe această platformă.
Există nenumărate posibilități de a seta o campanie prin Google Ads, iar o agenție PPC va ști cel mai bine să le aleagă pe cele mai potrivite pentru afacerea ta. Include acest tip de campanii în strategia ta de promovare și crește-ți afacerea, cu rezultate măsurabile.