Cum se administrează eficient cluburile de fitness din România în epoca tehnologiei

Digitalizarea unei afaceri este unul dintre cei mai importanți pași pe care un manager de companie trebuie să-l facă pentru a asigura dezvoltarea afacerii. În cazul cluburilor de fitness, acest aspect este și mai important. De la administrarea bazei de date a membrilor, la vânzarea de abonamente și produse, toate aceste aspecte sunt vitale pentru profitul unei săli de fitness. Iar pentru toate aceste operațiuni este necesară o platformă bine pusă la punct, care poate fi utilizată cu ușurință de toți angajații.

La asta s-a gândit o firmă din Timișoara când a lansat UPfit.cloud, un software special creat pentru administrarea sălilor de fitness din țara noastră. Echipa UPfit.cloud a lucrat mai mulți ani alături de World Class România, cea mai mare rețea de cluburi de fitness din țara noastră. Pe baza acestei experiențe, firma timișoreană a creat o platformă de administrare care să răspundă la cele mai importante provocări cu care se confruntă zilnic operatorii de cluburi de fitness din țara noastră.

Indiferent de numărul de membrii sau suprafață, sălile de fitness pot utiliza UPfit.cloud nu doar la administrarea membrilor, a claselor de aerobic sau activității antrenorilor personali, ci și la vânzarea de abonamente și produse sau pentru a transforma potențiali clienți în membrii.

Sisteme automate pentru toate operațiunile dintr-un club de fitness

”Majoritatea managerilor de cluburi de fitness din România nici nu își dau seama că există o soluție simplă la problemele lor de administrare. Multe săli se conformează cu liste în .xls pentru a ține evidența membrilor și cu tot felul de softuri inutile care nu sunt o soluție viabilă și care nu ajută cluburile să se dezvolte”, spune George Damian, CEO și co-fondatorul UPfit.cloud.

Din acest motiv a fost creat UPfit.cloud. Platforma permite administrarea foarte simplă a membrilor, fiecare având o pagină de profil cu toate datele relevante, de la date de contact, la statusul abonamentului, contractele și facturile emise pe numele său, precum și istoricul activității sale la club.

Pentru că rapiditatea este esențială în orice afacere, mai ales în fitness, UPfit.cloud are un sistem special de check-in al membrului, care durează mai puțin de 15 secunde, iar recepționerul nu trebuie să facă aproape nimic.

Cluburile care optează pentru sistem de control acces, pot renunța fără probleme la recepție, iar membrii intră cu o aplicație de mobil prin turnicheți.

De asemenea, vânzarea unui abonament la recepție se poate face în mai puțin de 1 minut sau membrii își pot cumpăra abonamente și servicii online. Platforma generează atât contracte de membru și facturi fiscale, cât și bonuri fiscale pentru orice tip de tranzacții, inclusiv vânzări de produse. Totul se face automat, deoarece platforma este integrată cu echipamente fiscale.

Managerii pot verifica oricând tot ce se întâmplă în club

”Știu din propria experiență cât este de important să ai control total asupra propriei afaceri, de aceea, am creat și funcționalități pentru managerii și patronii de săli de fitness. UPfit.cloud generează o multitudine de rapoarte, de la situația membrilor și a vânzărilor, la activitatea fiecărui angajat, indiferent în ce departament lucrează. Astfel, managerii pot verifica oricând tot ce se întâmplă în club”, a mai precizat George Damian.

Servicii online pentru membrii

Digitizarea este importantă nu doar pentru angajații sălilor de fitness, ci și pentru membrii. De aceea UPfit.cloud a pus la punct un întreg ecosistem de servicii online pe care cluburile le pot oferi clienților lor.

În primul rând membrii pot avea acces la o aplicație de mobil, numită UPfit.today.

Această aplicație oferă membrilor posibilitatea de a-și gestiona singuri activitatea la sală, de la rezervări la clase la reînnoirea abonamentului online.

Totodată, cei care își doresc să devină membrii la o anumită sală de fitness, pot să își facă un cont online și să-și cumpere abonament direct de pe website-ul clubului, astfel încât să nu fie nevoiți să aștepte la recepție pentru aceste formalități.

George Damian, co-founder si CEO Upfit.cloud , Alexandru Pintilie, co-founder si CTO UPfit.cloud (de la stânga la dreapta)

Compania UPfit.cloud are peste opt ani experiență în industria fitnessului din țara noastră. Primul client, alături de care UPfit.cloud s-a dezvoltat în tot acest timp, este chiar World Class România, liderul în fitness în România. UPfit este softul de administrare utilizat de cele peste 40 de cluburi pe care World Class le deține în țara noastră.

În prezent platforma UPfit.cloud este utilizată de peste 130 de săli și centre de fitness din România și Serbia.

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata