Publicitate
CONTACT
RSS
Financiarul
  • Ultimele Știri
  • Business
    • Afaceri
    • Companii
    • Construcţii
    • Imobiliare
    • Auto
    • Asigurări
    • Agricultură
  • Economic
    • Economie
    • Investiții
    • Finanțe Bănci
    • Bursă
    • Crypto
  • Lifestyle
    • Casă și Grădina
    • Educaţie
    • Lifestyle
    • Horoscop
    • Sănătate
    • Timp Liber
  • Politică
  • Externe
  • Tech
    • Tehnologie
    • Ştiinţă
    • IT
Citești Mastercard simplifică istoricul tranzacțiilor online
Share
Aa
FinanciarulFinanciarul
  • Ultimele Știri
  • Business
    • Afaceri
    • Companii
    • Construcţii
    • Imobiliare
    • Auto
    • Asigurări
    • Agricultură
  • Economic
    • Economie
    • Investiții
    • Finanțe Bănci
    • Bursă
    • Crypto
  • Lifestyle
    • Casă și Grădina
    • Educaţie
    • Lifestyle
    • Horoscop
    • Sănătate
    • Timp Liber
  • Politică
  • Externe
  • Tech
    • Tehnologie
    • Ştiinţă
    • IT
Social
Website by PSK

Mastercard simplifică istoricul tranzacțiilor online

Autor Financiarul 3 februarie 2021 7 minute citire
Share

Mastercard lansează o nouă soluție de banking digital, care le oferă posesorilor de card mai multe detalii despre achizițiile lor. Furnizată de Ethoca, companie deținută de Mastercard, noul produs va îmbunătăți experiența digitală a consumatorilor, oferind detalii suplimentare despre tranzacții, precum numele comerciantului, sigla acestuia și locul în care a avut loc achiziția. Astfel, pentru a crește vizibilitatea brandului și a reduce nivelul de confuzie în cazul tranzacțiilor neidentificate care duc la solicitări nejustificate pentru rambursarea banilor, comercianții sunt invitați să își încarce logo-urile în sistem. În plus, Mastercard lucrează îndeaproape cu emitenții pentru introducerea unui nou standard la nivel de industrie, astfel încât, începând de la finalul anului 2022, canalele bancare digitale să includă informații complete ale tranzacțiilor.

Conform unui studiu recent, majoritatea consumatorilor români au raportat dificultăți în identificarea anumitor tranzacții prin intermediul canalelor bancare digitale. Anxietatea legată de potențialele fraude a determinat mai mulți consumatori să depună cereri de rambursare a fondurilor, care puteau fi evitate.

Cu toții ne-am confruntat cu situația în care nu am putut identifica imediat anumite tranzacții aflate pe extrasul de cont. De exemplu, numele comerciantului poate fi irecognoscibil sau numele procesorului de plăți poate fi afișat în locul numelui comerciantului. Noul studiu Mastercard arată că aceasta este o problemă comună care generează emoții negative pentru mulți români care utilizează servicii bancare digitale. Până la 57% dintre respondenți declară că li se întâmplă uneori să nu poată recunoaște achizițiile afișate în istoricul tranzacțiilor, în timp ce pentru aproape unul din cinci acest lucru se întâmplă des sau foarte des. Această situație îi face pe consumatori să se simtă anxioși (47%), iritați (32%), confuzi (6%) și neajutorați (8%).

Citeste si:

Horoscop weekend 23-24 septembrie. Berbecii dau lovitura în afaceri, în timp ce Vărsătorii investesc într-un proiect personal
Meteo: ”Maxime de până la 37 de grade Celsius”
În acest weekend la Muzeul Național al Satului „Dimitrie Gusti, se organizează „Târgul Pâinii”
În tratamentul pentru potenţă, ce este mai bună, medicina tradițională vs. medicina modernă?

Cea mai comună reacție din partea românilor care nu pot identifica o tranzacție este să sune imediat banca (50%) sau, mai rar, comerciantul (3%). 43% dintre români admit că aleg să contacteze banca deși, după o anumită perioadă, și-ar putea aminti detalii despre tranzacțiile neidentificate inițial.

Reclamațiile pot fi evitate
În 87% dintre cazuri, apelurile către băncile posesorilor de carduri conduc, de obicei, la depunerea unei reclamații, sub forma unei cereri de rambursare a fondurilor. Cu toate acestea, multe dintre reclamații se dovedesc a fi nejustificate. Până la 4 din 10 dintre consumatori fie descoperă că au uitat de achiziție (30%), fie află că a fost vorba de o tranzacție realizată de un alt membru al familiei (10%). Totuși, odată ce o cerere de rambursare a fost depusă, aceasta trebuie să fie soluționată sau închisă de către emitent – ceea ce generează costuri operaționale, legate de timpul petrecut pentru contactarea titularului cardului, verificarea tranzacției și procesarea cazului clientului, și presupune, în medie, o durată de până la 2 săptămâni.

Respondenții studiului comandat de Mastercard confirmă că își doresc să vadă detalii suplimentare despre cumpărăturile realizate cu cardul, în istoricul tranzacțiilor, pentru a putea identifica achizițiile mai ușor și mai rapid. În opinia românilor, cele mai utile detalii ar fi denumirea comerciantului (66%), sigla acestuia (29%) și locația în care a fost efectuată achiziția (45%). Un istoric mai complex al tranzacțiilor efectuate cu cardul ar sprijini consumatorii în identificarea rapidă a comerciantului (44%) și a achiziției (49%), și, mai ales, oferă deținătorilor de carduri sentimentul de încredere și de control asupra tranzacțiilor (40%).

Comercianții, invitați să-și încarce logo-urile
Noua soluție dezvoltată de Mastercard va contribui la creșterea gradului de satisfacție a consumatorilor și va îmbunătăți semnificativ experiența utilizatorilor, limitând, în același timp, frecvența cererilor de rambursare adresate emitenților și comercianților. Vizitând site-ul logo.ethoca.com și completând formularul aferent, comercianții își pot încărca logo-ul cu ușurință pentru a fi afișat pe canalele de banking digital, atât online, cât și mobile, fără niciun cost. Odată pregătite, logo-urile acestora vor fi asociate tranzacțiilor corespondente, în cadrul aplicațiilor de banking digital, adăugând astfel indicii vizuale clare, care îi vor ajuta pe deținătorii de card să identifice rapid achizițiile autorizate. În ceea ce privește comercianții, această funcționalitate reprezintă atât o oportunitate de reducere a numărului de cereri de rambursare a fondurilor, care sunt costisitoare și consumatoare de timp, cât și de a-și crește vizibilitatea.

„Ne-am angajat să colaborăm cu emitenții și comercianții pentru a face din această funcționalitate un standard pentru utilizatorii de servicii bancare digitale până la finalul anului 2022. Credem că o transparență mai mare a tranzacțiilor îmbunătățește semnificativ experiența celor care utilizează canalele de servicii bancare digitale și le oferă consumatorilor un confort psihic și un sentiment de control asupra cheltuielilor. Din perspectiva emitenților, soluția crește gradul de interacțiune dintre deținătorii de carduri și canalele digitale ale băncii, iar în cazul comercianților, aceștia vor obține mai multă vizibilitate pentru brandul lor. De asemenea, atât băncile, cât și comercianții vor beneficia de un volum mai mic de apeluri și reclamații din partea consumatorilor”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România și Croația.

Noua soluție dezvoltată de Mastercard și Ethoca este deosebit de relevantă în era digitală, în care popularitatea serviciilor bancare online și mobile crește la o rată fără precedent. În prezent, aceste aplicații reprezintă principalele canale de comunicare pentru clienții băncilor, 49% dintre români folosind servicii bancare digitale mai mult de o dată pe săptămână și 24% cel puțin o dată pe zi, conform studiului. Printre caracteristicile care îi determină pe respondenți să utilizeze canale bancare digitale se numără timpul economisit (66%), posibilitatea de a accesa aceste canale de oriunde și oricând (63%), un control mai bun asupra tranzacțiilor de cumpărături (53%), precum și simplitatea și conveniența acestor instrumente pentru gestionarea finanțelor (44%). Avansul digital (65%) este, de asemenea, unul dintre primele 3 criterii în alegerea unei bănci, alături de credibilitatea acesteia (66%) și de beneficiile financiare asociate ofertei sale (58%).

Distribuie acest articol
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Înapoi 21 martie 2021: Să sărbătorim împreună Ziua Internațională a Sindromului Down în Europa!
Înainte Următorul CEO al Citi, Jane Fraser, formează o nouă echipă de operare pentru a-și dezvolta responsabilitatea de lider
Horoscop weekend 23-24 septembrie. Berbecii dau lovitura în afaceri, în timp ce Vărsătorii investesc într-un proiect personal

Horoscop weekend 23-24 septembrie. Berbecii dau lovitura în afaceri, în timp ce Vărsătorii investesc într-un proiect personal

Autor Financiarul 22 septembrie 2023 15 minute citire
Horoscop weekend 23-24 septembrie. Berbecii dau lovitura în afaceri, în timp ce Vărsătorii investesc într-un proiect personal

Horoscop weekend 23-24 septembrie. Berbecii dau lovitura în afaceri, în timp ce Vărsătorii investesc într-un proiect personal

Horoscop weekend 23-24 septembrie. Află chiar acum ce te așteaptă în cele două zile în…

22 septembrie 2023

Meteo: ”Maxime de până la 37 de grade Celsius”

  Un val de aer tropical ce a cuprins mai multe zone din Europa ajunge…

22 septembrie 2023

În acest weekend la Muzeul Național al Satului „Dimitrie Gusti, se organizează „Târgul Pâinii”

  Pentru două zile, Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) și Muzeul Național al Satului…

22 septembrie 2023

Articole recomandate

Ce pagube au făcut vijeliile şi care sunt zonele din ţară?

Autor Financiarul 31 august 2023

Nicolae Ciucă: Apartenența țării la structurile euro-atlantice este destinul nostru istoric, iar cei ce spun altceva sunt falși patrioți

Autor Financiarul 11 septembrie 2023

Cât de important este un somn liniştit, confortabil şi sigur pentru toţi bebeluşii şi copiii mici

Autor Financiarul 30 august 2023

Comunicate de presa

Lefties vine în premieră în România, cu ultimele tendințe în modă la prețuri accesibile

Autor Continut Sponsorizat 8 septembrie 2023

Costul vieții și evoluția economiei îi îngrijorează pe românii din generațiile Millennials și Z

Autor Continut Sponsorizat 2 august 2023

Ghenadie Tampiza, Country Managerul liderului mondial în piața de scule electrice

Autor Continut Sponsorizat 11 iulie 2023

Fi la curent cu ultimele noutăți financiare. Vă aducem zilnic știri din economice, noutăți interne și externe. Citește zilnic cele mai noi știri 

  • Afaceri
  • Companii
  • Construcţii
  • Imobiliare
  • Asigurări
  • Casă și Grădina
  • Lifestyle
  • Educaţie
  • Sănătate
  • Timp Liber
  • Economie
  • Finanțe Bănci
  • Investiții
  • Bursă
  • Crypto
  • Economie
  • Finanțe Bănci
  • Investiții
  • Bursă
  • Crypto

Website by PSK

  • Home
  • Cookies
  • Politica de confidentialitate
  • Termeni si Conditii
Financiarul.ro
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?