Articolele SEO sunt printre cele mai importante unelte ale unei campanii de optimizare pentru motoarele de căutare.
Cu siguranţă, nici o strategie nu este completă fără acestea. Cu ajutorul articolelor SEO se crează reţeaua de link-uri, în mod prietenos. Şi, cum bine se știe, un număr cât mai mare de link-uri aduce o poziţie mai bună în clasamentul Google.
Totuşi nu doar calitatea articolelor seo este importantă ci şi locul în care sunt publicate. Fiecare advertorial preia din autoritatea site-ului pe care este postat. Aduce vizitatori şi contribuie în acest fel la crearea unei strategiei SEO de succes.
Unde pot fi postate articolele SEO
Când vine vorba de postare, lucrurile sunt destul de clare, acestea nu pot fi aruncate la întâmplare pe pagini personale oarecare sau pe bloguri obscure. Cu cât site-ul pe care sunt amplasate este mai bine poziţionat în Google, cu atât creşte şi valoare articolului. Site-ul trebuie să aibă o legătură cu tema articolului. Sunt preferate ziarele şi revistele online, care sunt bine organizate, au număr mare de vizitatori şi au categorii dedicate articolelor SEO. Pentru că aduc conținut proaspăt, nou, corect realizat, interesant, multe publicații agreează și permit postarea de advertoriale SEO.
Pe lângă ziare şi reviste sunt preferate şi paginile dedicate acestui tip de conținut. Un site publicare articole SEO, este unul curat, fără reclame ostentative, fără conținut agresiv. Are informație proaspătă, nouă interesantă pentru cititori.
Pentru că nu sunt încărcate cu reclame agresive navigarea este facilă, plăcută, chiar confortabilă. Se poate spune că un site de publicare articole SEO este o sursă prietenoasă de informaţie utilă. Portalurile cu articole SEO sunt agreate de Google, datorită conţinutului original şi interesant, deci aceste pagini au autoritate ridicată.
Avantajele articolelor SEO se văd în timp, dar de văd pe termen lung. Un link obţinut prin acest canal este unul valoros şi contribuie activi la creşterea în motoare de căutare.
Înscrierea conținutului se realizează, de obicei, prin crearea unui cont de utilizator, prin completarea unui formular de contact sau direct prin trimiterea conținutului către administratorul portalului. Indiferent de metoda selectată, aceasta modalitate de câştigare a link-urilor este una valoroasă.