Comisia de Supraveghere a Asigurărilor recunoaște că există multe reclamații împotriva companiei Carpatica, dar evită să ofere detalii suplimentare pentru a nu alarma clienții.
“Clientul este prioritatea noastră. Oferim servicii rapide și eficiente”, se laudă firma Carpatica Asigurări. Totuși, un ieșean a realizat că aceste afirmații sunt mai mult vorbe goale menite să atragă noi clienți interesați de polițele obligatorii de răspundere civilă.
„Am achiziționat Loganul prin intermediul Caremil și mi-ar fi plăcut să-l repar acolo pentru a păstra garanția. Cu toate acestea, cei responsabili cu daunele mi-au sugerat că dacă aleg această opțiune repararea va dura mai mult iar cheltuielile s-ar putea să nu fie acoperite. Astfel am decis să duc mașina la SCM SRL pentru o soluție rapidă și am pierdut garanția. De atunci nu am reușit să îmi recuperez autoturismul”, își exprimă frustrarea Costinel Careja.
La început, procesul-verbal al constatării pagubelor indica doar avarierea aripii stângi spate, capacului roții stângi din spate și barei din spate; factura totalizând 589 lei era destinată asigurătorului. Îns însărcinarea ulterioară relevase alte defecțiuni ascunse ale vehiculului ce necesitau costuri suplimentare între 2300-2400 lei.
Bogdan Macovei, inspector al daunelor la Carpatica Asig Iași, s-a abținut însă de la oferirea unei date precise privind rezolvarea situației lui Costinel; totuși el sugerează că tânărul ar putea ridica în curând autoturismul din service.Când i s-a cerut explicații despre întârzierile în aprobarea cheltuielilor necesare reparației autohtone Macovei s-a limitat la detalii tehnice fără clarificări suplimentare.
Aceasta în ciuda faptului că diagnosticul inițial efectuat într-un service specializat indicase deja necesitatea înlocuirii fuzetei și punții vehicului afectat. Între timp,Careja continuie sa suporte costurile leasing-ului pentru mașina pe care nu o poate folosi.Iar suma acumulată până acum ajunge deja la 1.400 lei doar pentru perioada petrecutã in service-ul auto.
Sursa: Ziua de Iasi