Carpatica îşi bate joc de clienţi

De o lună şi jumătate, un ieşean stă cu maşina în service pentru reparaţii care nu durează mai mult de o zi-două. Pentru că asiguratorul Carpatica refuză să-i achite lucrările, tânărul este nevoit să umble pe drumuri, amânat de la o zi la alta de agentul de asigurări. În tot acest timp, plăteşte leasing de câteva sute de lei pe lună pentru Loganul pe care nu-l poate folosi.
.
Comisia de Supraveghere a Asigurărilor admite că sunt numeroase plângeri la adresa asiguratorului Carpatica, însă refuză să ofere amănunte, de frică să nu sperie clienţii.

Clientul este important. Servicii prompte şi de calitate”, îşi promovează unul dintre produse firma de asigurări Carpatica. Un ieşean s-a dumirit însă că toate acestea sunt doar vorbe frumoase, menite să atragă clienţii care vor să încheie o poliţă de asigurare obligatorie de răspundere civilă.

Recent, Costinel Careja a simţit pe propria piele „promptitudinea” asiguratorului. Tânărul şofer a fost lovit pe 23 mai de o altă maşină, al cărei proprietar era asigurat la Carpatica. La două zile după accident, bărbatul păgubit a deschis dosarul de daune şi a aşteptat zece zile avizul, apoi a dus maşina într-unul dintre service-urile recomandate de asigurator.

Citeste si:  Medicamente, materiale sanitare, cearșafuri și multe alte obiecte au fost donate spitalului de Boli Infectioase din Timișoara după apelul de ajutor al medicului Virgil Musta

“Eu am luat Loganul de la Caremil şi aş fi vrut să duc tot acolo maşina, ca să nu pierd garanţia. Cei de la daune mi-au spus însă că, dacă aş face asta, ar dura mai mult repararea maşinii şi e posibil să nu-mi fie decontate cheltuielile. Ca să rezolv mai repede, am dus autoturismul la service-ul SCM SRL şi am pierdut garanţia. De atunci n-am mai scos maşina din service”, îşi spune oful Costinel Careja.

Iniţial, pe procesul-verbal de constatare a pagubelor apăreau ca fiind avariate doar aripa stângă spate, capacul de la roata stângă din spate, bara din spate şi carenajul, care trebuia înlocuit. Factura pentru asigurator ajungea astfel la 589 de lei. O nouă expertiză a arătat însă că, în urma accidentului, autoturismul prezenta şi alte defecţiuni ascunse, cu costuri in plus de 2300-2400 lei.

Citeste si:  Corina Creţu: Grecia ar putea avea pierderi în investiţii de 2 miliarde euro; acum totul este suspendat

Bogdan Macovei, inspector daune în cadrul Carpatica Asig, sucursala Iaşi, s-a ferit totuşi să ofere o dată anume până la care problema va fi rezolvată, însă a dat de înţeles că în această săptămână e posibil ca tânărul să poată ridica autoturismul din service. Întrebat de ce durează atât de mult procedurile de aprobare a cheltuielilor, Macovei s-a mulţumit să dea doar explicaţii tehnice.

Asta, deşi la dosar figura încă aproape de la început diagnoza făcută la un service specializat, care arăta că, atât fuzeta, cât şi puntea trebuiau înlocuite. Între timp, Careja trebuie să achite leasingul pentru un autoturism pe care nu-l poate folosi. Iar nota de plată s-a ridicat până acum la 1.400 de lei, numai pentru perioada în care maşina “este cazată” în service.

Sursa: Ziua de Iasi

Citește și
1 Comentariu
  1. gabi spune

    am patit-o si eu cu ei sunt din botosani si dupa sarbatori ii dau an judecata pentru ca din luna a 7 ma poarta pe drumuri dupa ce mi-au bagat masina la reparat intr-un service agreat de ei nu au mai vrut sa plateasca factura de 2300 RON fiind nevoit sa o platesc eu pentru a-mi recupera masina ei facandu-mi o oferta de 1000 Ron motivand ca o sa mai ceara la Sibiu si o sa-mi achite factura integral pana la urma iar acum dupa ce am umblat zilnic pe la ei mi-au spus ca imi ofera 1300 Ron daca nu sa-i dau in judecata ca oricum procesul va dura si daca am timp de pierdut e treaba mea

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata