– Pe numele fostului director al Căilor Ferate Române a fost cerut un nou mandat de arestare, în urma unor afaceri uluitoare care au devalizat compania. În ultima parte a mandatului de la CFR, Mihai Necolaiciuc a dat unele dintre cele mai mari tunuri: a cumpărat echipamente de alpinişti pentru ceferişti.
– Pe numele fostului director al Căilor Ferate Române a fost cerut un nou mandat de arestare, în urma unor afaceri uluitoare care au devalizat compania. În ultima parte a mandatului de la CFR, Mihai Necolaiciuc a dat unele dintre cele mai mari tunuri: a cumpărat echipamente de alpinişti pentru ceferişti.
– Mihai Necolaiciuc, „Hoţul de la CFR“, a tocat 6 milioane de dolari veniţi ca ajutor de la Banca Europeană pentru ca România să-şi repare infrastructura afectată de inundaţii.– Banii au fost cheltuiţi, însă pe lipici, obiecte sanitare sau indigo violet. Iar printre beneficiarii „ajutorului“ venit de la Banca Europeană se numără şi firmele miliardarului Dumitru Bucşaru.
– Mihai Necolaiciuc, „Hoţul de la CFR“, a tocat 6 milioane de dolari veniţi ca ajutor de la Banca Europeană pentru ca România să-şi repare infrastructura afectată de inundaţii.
– Banii au fost cheltuiţi, însă pe lipici, obiecte sanitare sau indigo violet. Iar printre beneficiarii „ajutorului“ venit de la Banca Europeană se numără şi firmele miliardarului Dumitru Bucşaru.
.
Compania condusă de Necolaiciuc a făcut comenzi de 2,9 milioane de dolari, dar a plătit 3,2 milioane de dolari. Tranzacţia cu bani europeni şi afacerea cu echipamentul de alpinişti fac obiectul ultimelor mandate de arestare pe numele „Hoţului de la CFR“.
În aprilie 2000, România s-a confruntat cu una dintre cele mai puternice inundaţii din istorie.În 2002, Ministerul Transporturilor a virat în contul Companiei Naţionale Căi Ferate CFR SA suma de 21,8 milioane de euro. Aceşti bani trebuiau folosiţi, potrivit înţelegerii între Guvernul României şi Banca Mondială, pentru lucrări de reconstrucţie şi reparaţii a infrastructurii feroviare.
Din totalul de 21,8 milioane de euro, bani veniţi pentru reparaţia căilor ferate din România afectate de ape, mai bine de un sfert a fost cheltuit de Necolaiciuc pe becuri, adezivi, soluţii contra insectelor sau indigo violet.
Iar printre societăţile care au primit din banii destinaţi infrastructurii feroviare afectate de inundaţiile din 2000 se numără şi Luxten Lighting Company, firma unde a lucrat Elena Băsescu.
Practic, potrivit declaraţiilor angajaţilor CFR, începând din 2002, Necolaiciuc era cel care stabilea în ce conturi să meargă banii europeni şi cât să fie cuantumul sumelor respective.
Continuarea în Adevărul