DWF investește 650.000 de euro în divizia de Paid Media

Foto: paginademedia.ro
43

Din luna aprilie din acest an, DWF, cea mai mare agenție de servicii SEO din România, investește peste 650.000 de euro în noua divizie de Paid Media, începând cu Aprilie 2022.

Dezvoltarea diviziei PPC (Pay-Per-Click) reprezintă o evoluție naturală pentru îndeplinirea obiectivului companiei de a deveni lider în piața de digital marketing din România. DWF a fost mereu o agenție „search oriented”, iar crearea unui departament specializat în Paid Media a venit ca răspuns la nevoia clienților de a obține o arie mai largă de rezultate măsurabile în campaniile de marketing.

În cadrul companiei, Eugen Predescu – Paid Media Managing Director – este cel care va dezvolta și coordona noua divizie a DWF. Eugen se alătură echipei după 3 ani în poziția de CEO al Canopy, unde a reușit o creștere de 4 ori a cifrei de afaceri, a format cea mai mare echipă dedicată de PPC (Pay Per Click) din România și a administrat bugete de digital marketing de peste 16 milioane de euro, doar în 2021.

Divizia de Paid Media vine în completarea diviziilor deja existente: SEO, Data Analytics, Local SEO și Web Development.

Din investiția totală, 70% din buget va fi alocat pentru formarea echipei: 25 de poziții pentru specialiști PPC. Restul de 30% vor fi alocați pentru investiții în tehnologie și marketing.

Integrarea directă a strategiei de Paid Media cu expertiză SEO și Data Analytics de care beneficiază DWF aduce un nou avantaj pentru clienți, care se traduce prin optimizarea reală a bugetelor, o viziune de ansamblu a strategiei digitale, optimizarea costului efectiv de conversie și a funnel-ului de vânzare.

În opinia sa, “Pentru clienții DWF, avantajul dezvoltării noii divizii se traduce prin optimizarea bugetelor și maximizarea conversiilor raportat la costul per achiziție. Oportunitatea dezvoltării noului departament de Paid Media în cadrul DWF constă în integrarea directă cu expertiză din serviciile de SEO, unde DWF este lider de piață, dar și integrarea directă cu divizia de Data Analytics, unde compania are date esențiale din peste 5000 de campanii desfășurate”, a declarat Mihai Vînătoru, Managing Partner DWF.

La rândul său, “Cifrele pe care ni le propunem la DWF, în următorii 2 ani, doar pentru divizia de Paid Media, sunt de 1.4 milioane de euro cifră de afaceri și un portofoliu de 160 de clienți, cu bugete totale de PPC administrate de peste 1 milion de euro lunar în anul 2”, a declarat Eugen Predescu, Paid Media Managing Director DWF.

DWF este cea mai mare agenție de SEO din România, cu 9 ani de experiență, o echipă formată din peste 75 de oameni, un portofoliu de peste 700 de clienți și o cifră de afaceri de aproximativ 3 milioane euro în 2021.

De asemenea, printre clienții agenției se numără: Carrefour, FoodPanda, Mathaus, Vivre, Betano, F64, Purina, Maggi, Nurofen, Nescafe, Dr.Max, Sensiblu, Maybelline etc.

Mai mult, agenția este recunoscută și la nivel internațional, unde a câștigat 2 premii la European Search Awards.

Aşadar, DWF face parte din CEE Digital Alliance, alături de alte 15 agenții digitale independente de top, iar de 5 ani ocupă un loc în juriul Competiției Magazinelor Online GPeC ca specialiști SEO.

Sursa: Wall-street.ro
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata