Învață să folosești în mod eficient headingurile în textele optimizate SEO

Headingurile reprezintă niște taguri HTML incorporate în codul unui website și au rolul de a evidenția cele mai importante elemente din conținutul unei pagini și, totodată, de a indica motoarelor de căutare ideile principale din pagina respectivă.

Importanța headingurilor

Chiar dacă headingurile nu influențează în mod direct pozițiile unui site în Google, modul în care acestea sunt folosite influențează calitatea unui web site din punct de vedere SEO. Conform unui studiu realizat de Moz, felul în care cuvintele cheie sunt utilizate și plasate în headinguri și în textul unei pagini web, are un rol important în felul în care un site se poziționează în SERP.

Cum folosești corect headingurile?

De regulă, un heading este folosit ca o introducere către o anumită secțiuni de conținut. Astfel, trebuie folosit un singur tag H1, asociat unui heading care indică subiectul paginii web. În continuare poți folosit tagurile H2, H3, H4, H5 și H6 pentru a indica alte subsecțiuni importante de conținut, fiecare tag fiind secundar tag-ului anterior.

Recomandări utile

În continuare îți vom prezenta câteva recomandări utile care te vor ajuta să utilizezi corect headingurile din punct de vedere SEO:

Folosește un singur tag H1 pentru fiecare pagină a site-ului tău. Astfel, motoarele de căutare vor fi derutate, acestea asociind mai multe tag-uri H1 cu faptul că pagina are mai multe subiecte pe care le abordează. Recomandat este ca fiecărui subiect să-i dedici o pagină proprie.

Folosește o structură organizată logic și respectă ierarhia tag-urilor H1, H2, H3, H4, H5 și H6. Doar așa vei putea oferi utilizatorilor tăi o experiență plăcută de navigare, iar motoarele de căutare vor identifica mult mai ușor subiectul.

În tag-ul H1 folosește același cuvânt cheie ca în meta titlu, indicând astfel utilizatorilor că au ajuns pe pagina web care au căutat-o.

Nu folosi tagurile H2, H3,H4, H5 și H6 dacă nu ai o secțiune de conținut asociată lor. Ține cont că un heading are rolul de a sintetică într-un titlu și subtitlu ideea unui paragraf de conținut.

Dacă nu te pricepi la crearea și optimizarea SEO a conținutului existent pe site-ul tău, o agenție cu servicii SEO îți este foarte utilă. Lasă-ți site-ul pe mâinile specialiștilor și observa rezultatele.

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata