„Studiul confirmă faptul că viitorul muncii este hibrid. Angajații doresc să aibă flexibilitatea de a lucra de acasă sau de la birou, în funcție de nevoile și preferințele lor unice. În același timp, înțelegem valoarea colaborării și a socializării în persoană pentru a stimula inovarea și a construi relații puternice în echipă. Tocmai pentru a veni în întâmpinarea acestei nevoi, dezvoltăm YUNITY Park, un concept modern care prioritizează, prin ecosistemul său de opțiuni, flexibilitatea, confortul și colaborarea, esențiale pentru companii în misiunea lor de a atrage și păstra talentele de top”, a declarat Maria Jianu (Tudorică), Commercial Real Estate Manager, Genesis Property.
Rezultatele studiului arată că principalul beneficiu al prezenței fizice este interacțiunea față în față cu colegii, iar 90% dintre respondenți consideră că facilitățile de birouri eficientizează comunicarea internă. Același procent (90%) este asociat persoanelor care consideră că existența unor spații dedicate socializării și timpului liber contribuie la o integrare mai ușoară în colectiv și la consolidarea echipelor, dar și la asigurarea unui echilibru mai bun între viața profesională și cea personală. De asemenea, 8 din 10 respondenți consideră că astfel de spații le pot economisi timp.
YUNITY Park, dezvoltat de Genesis Property, este conceput ca un campus de extindere a birourilor, care oferă suportul urban pentru experiențe adaptate stilului de viață modern, atât pentru timpul petrecut la birou, cât și pentru cel personal și social. YUNITY Park va avea multiple destinații dedicate interacțiunii sociale, un amfiteatru și o pădure urbană, toate – elemente ale unui concept complex destinat nevoilor prezente și viitoare.
Principalele așteptări ale românilor de la angajatorii lor sunt ca aceștia să creeze condiții mai bune de lucru la birou, cum ar fi spațiul și facilitățile (48,7%), să ofere mai multe opțiuni pentru petrecerea timpului liber cu colegii (32,1%) și să îi ajute pe angajați să se integreze mai bine în echipă (26,4%).
Jumătate dintre angajați își doresc parcuri și spații verzi în apropierea biroului, peste o treime mizează pe zone pentru activități recreative, iar peste un sfert doresc, în apropiere, zone dedicate restaurantelor și cafenelelor.
În ceea ce privește creșterea șanselor ca angajații să vină la birou pentru a obține o promovare sau o mărire de salariu, părerile românilor sunt împărțite – 15,2% sunt siguri de acest lucru, 37,5% spun că există o probabilitate, 33,2% spun că probabilitatea este că acest lucru nu se va întâmpla, iar 13,9% sunt siguri că prezența la birou nu va aduce mărirea salariului.
Sondajul Genesis Property privind „Campusul viitorului” a fost realizat, la nivel național, prin intermediul platformei iVox, pe un eșantion total de 1.031 de utilizatori de internet din România. Aproximativ 58% dintre participanți sunt bărbați, aproape 72% au vârste cuprinse între 20 și 45 de ani, iar peste 42% au un venit net mai mare de 4.000 de lei.
Sursa – www.romaniajournal.ro