PUBLICITATE
CONTACT
Financiarul
  • Actuale
  • Business
    • Afaceri
    • Companii
    • Construcţii
  • Economic
    • Economie
    • Investiții
    • Finanțe Bănci
    • Bursă
    • Crypto
  • Lifestyle
    • Casă și Grădina
    • Lifestyle
    • Sănătate
    • Timp Liber
  • Politică
  • Externe
  • Tech
    • Tehnologie
Citești Grupurile de telecomunicații din Marea Britanie, acuzate că au suprataxat clienții “la pachet
Share
Aa
Financiarul Financiarul
  • Actuale
  • Business
    • Afaceri
    • Companii
    • Construcţii
  • Economic
    • Economie
    • Investiții
    • Finanțe Bănci
    • Bursă
    • Crypto
  • Lifestyle
    • Casă și Grădina
    • Lifestyle
    • Sănătate
    • Timp Liber
  • Politică
  • Externe
  • Tech
    • Tehnologie
Social
Website by PSK

Home - Afaceri - Grupurile de telecomunicații din Marea Britanie, acuzate că au suprataxat clienții “la pachet

Grupurile de telecomunicații din Marea Britanie, acuzate că au suprataxat clienții “la pachet

Autor Lautaru Stana 5 May 2023 5 minute citire
3efe9d9e 9896 43e3 98ce e4c02da30454

Milioane de britanici plătesc prea mult pentru contractele de telefonie mobilă, deoarece operatorii impun în mod incorect tarife mai mari clienților pachetelor “bundle”, potrivit unor noi date publicate de Virgin Media O2.

Operatorul de telecomunicații Virgin Media O2 a publicat vineri concluziile sale și a cerut concurenților să înceteze să mai “escrocheze” consumatorii, în timp ce Marea Britanie se confruntă cu o criză a costului vieții.

EE, Vodafone și Three UK oferă “contracte la pachet” care combină prețul unui telefon cu costurile de timp de antenă pentru minute, mesaje text și date. Aceste pachete permit clienților să plătească costul unui smartphone pe o perioadă de 12, 18 sau 24 de luni.

Războiul comercial SUA-China lovește puternic. Schimbări majore în comerțul global
Crypto Ghid Începători 2025: 3 Strategii Esențiale pentru Securitate și Profit Rapid
Haos pe aeroporturile din Europa. Vara 2025 aduce cele mai grave întârzieri aeriene din istorie
Cum să creezi un brand care vinde emoție, nu doar produs: 3 metode esențiale pentru 2025

Dar cercetarea, realizată de Virgin Media O2 și Strand Partners, a constatat că operatorii nu reușesc în mod obișnuit să reducă taxele contractuale pentru clienți, chiar și după ce costul dispozitivului a fost rambursat. Studiul a estimat că acest lucru ar putea echivala cu o sumă de 530 de milioane de lire sterline cheltuită în plus de consumatori în fiecare an.

Grupurile de telecomunicații încearcă să își refacă reputația după ce autoritatea de reglementare a industriei a lansat o investigație pentru a stabili dacă companiile tratează clienții în mod corect.

Constatările Virgin Media O2 urmează celor ale grupului de drepturi ale consumatorilor Which? care, în 2020, a constatat că unul din trei clienți “la pachet” era încă taxat cu prețul integral al contractului lor la două luni după ce își achitau telefonul.

“Criza costului vieții a aruncat un reflector asupra practicilor neloiale în întreaga industrie de telecomunicații – inclusiv suprataxarea pentru telefoane care au fost deja plătite și creșteri de prețuri peste inflație la mijlocul contractului”, a declarat vineri Which?” Which?

“În timp ce este pozitiv faptul că Virgin Media O2 nu aplică creșteri de prețuri inflaționiste la partea de telefonie mobilă a contractelor la pachet, O2 a fost unul dintre cei patru mari furnizori de telefonie mobilă care au împins înainte cu creșteri de prețuri la mijlocul contractului luna trecută”, a adăugat.

Virgin Media O2 a împărțit din 2013 costul telefoanelor de la timpul de antenă în facturi și a declarat că își transferă automat clienții la contractele SIM-only – în care plătiți doar costurile pentru datele, textele și minutele pe care le utilizați – atunci când au plătit pentru dispozitivul lor.

“Ne aflăm într-o criză a costului vieții și nu vrem să înșelăm oamenii”, a declarat Gareth Turpin, director comercial la Virgin Media O2. “Vrem să lucrăm într-o industrie în care clienții au încredere în noi”.

Vodafone a declarat într-o declarație că a fost “dezamăgit să vadă că VM02 confundă consumatorii cu informații incorecte și titluri senzaționaliste într-un moment în care, ca industrie, trebuie să oferim cu toții consumatorilor o mai mare claritate pentru a le permite să facă cele mai bune alegeri pentru nevoile lor “.

Aceasta a adăugat că a oferit clienților contracte divizate și toți clienții de telefoane mobile cu contracte vechi “sunt contactați în mod repetat” atunci când au terminat de plătit pentru un telefon sau când contractul lor se încheie.

După trei luni, dacă clienții nu au trecut la un nou tarif, o reducere lunară de 5 lire sterline a fost aplicată automat, a adăugat Vodafone.

Three a declarat că a început să ofere “contracte divizate”, care separă costurile pentru timpul de antenă și cele pentru telefon. Cu toate acestea, majoritatea clienților săi sunt în prezent pe contracte combinate.

BT, care deține operatorul de telefonie mobilă EE, a declarat că oferă o mică parte a clienților contracte divizate și oferă notificări clare de sfârșit de contract, inclusiv cea mai bună ofertă pentru clienți în funcție de utilizarea lor.

Virgin Media O2 a declarat că, în medie, consumatorul plătește în plus pentru telefonul său timp de șase luni, iar o mână de consumatori plătesc în plus până la cinci ani.

Sursa – www.ft.com

Tag: preturi, Virgin Media O2
Distribuie acest articol
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Înapoi 1622958437522 Președintele El Salvador elimină impozitarea inovațiilor tehnologice
Înainte ALPLA PRT Targu Mures PET Recycling La Târgu Mureș a fost pusă în funcțiune cea mai modernă instalație de prelucrare a fulgilor de PET reciclat din UE

Cele mai populare știri

featured image 27

Semnale Tranzacționare Crypto: 3 Metode Revoluționare pentru Tranzacții Rapide în 2025

Vinia Iasi poate folosi denumirea Cotnari deoarece nu este marca inregistrata

Vinia Iasi poate folosi denumirea Cotnari deoarece nu este marca inregistrata

Proiecte de aproape 400 milioane euro, depuse in Regiunea Centru pe programul REGIO

Proiecte de aproape 400 milioane euro, depuse in Regiunea Centru pe programul REGIO

Bechtel are de primit peste 53 milioane de euro pentru lucrări, în 2008

Bechtel are de primit peste 53 milioane de euro pentru lucrări, în 2008

CCIB dezbate problema forţei de muncă în România

CCIB dezbate problema forţei de muncă în România

Cele mai noi știri

featured image 26

10 greșeli de evitat când îți începi propria afacere în 2025: Metode Esențiale pentru a Evita Eșecul

featured image 25

Cum să-ți dublezi rata de conversie fără să schimbi produsul în 2025: 15 Strategii Esențiale pentru Vânzări Explozive

featured image 24

Ce înseamnă Swift? Soluții Esențiale pentru 2025: 3 Strategii Eficiente pentru Transferuri Internaționale

Inflația

Cât a crescut inflația în iunie 2025. Scumpiri pe categoriile de bază

credit ipotecar

5 greșeli frecvente când alegi un credit ipotecar

Citeste si:

asteroid

Apophis, asteroidul apocalipsei ar putea lovi pământul în 2029

ciocolata dubai

Ciocolata Dubai, țeapă de zile mari. Ce conține, de fapt

225302 e1727427124113

Igiena orală te poate salva de CANCER! Află cum bacteriile din gură ÎȚI PUN VIAȚA ÎN PERICOL!

carburanți

Veste proastă pentru șoferi. Ce preț au carburanții

Articole recomandate

featured image 27

Semnale Tranzacționare Crypto: 3 Metode Revoluționare pentru Tranzacții Rapide în 2025

Autor Ursei Marius 12 July 2025
featured image 26

10 greșeli de evitat când îți începi propria afacere în 2025: Metode Esențiale pentru a Evita Eșecul

Autor Ursei Marius 12 July 2025
featured image 25

Cum să-ți dublezi rata de conversie fără să schimbi produsul în 2025: 15 Strategii Esențiale pentru Vânzări Explozive

Autor Ursei Marius 12 July 2025
featured image 24

Ce înseamnă Swift? Soluții Esențiale pentru 2025: 3 Strategii Eficiente pentru Transferuri Internaționale

Autor Ursei Marius 11 July 2025
featured image 24

Ce înseamnă Swift? Soluții Esențiale pentru 2025: 3 Strategii Eficiente pentru Transferuri Internaționale

Autor Ursei Marius 11 July 2025
Inflația

Cât a crescut inflația în iunie 2025. Scumpiri pe categoriile de bază

Autor Bianca Maria 11 July 2025
credit ipotecar

5 greșeli frecvente când alegi un credit ipotecar

Autor Bianca Maria 11 July 2025
wooden house icon inside golden broken easter egg 3d illustration 290464 745

Aur, acțiuni sau imobiliare? Unde să investești când vrei stabilitate

Autor Bianca Maria 11 July 2025

Rămâi mereu informat cu cele mai recente știri din lumea financiară! Îți oferim zilnic cele mai importante știri din domeniul economiei, atât din țară, cât și internaționale. Citește în fiecare zi cele mai noi știri pentru a fi mereu la curent cu tot ce se întâmplă, astfel încât să poți lua decizii bine informate și să rămâi conectat la realitatea economică din întreaga lume.

  • Afaceri
  • Companii
  • Construcţii
  • Casă și Grădina
  • Lifestyle
  • Sănătate
  • Economie
  • Finanțe Bănci
  • Investiții
  • Bursă
  • Externe
  • Politică
  • Tehnologie
Website by PSK
  • Home
  • Cookies
  • Politica de confidentialitate
  • Termeni si Conditii
adbanner
AdBlock activ
Financiarul este un site neafiliat politic si se sustine din publicitate. Vă rugăm să dezactivati AdBlock pentru a susține site-ul. Multumim
Okay, I'll Whitelist
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?