“Magna ofera acum 350 milioane de euro din capitalul sau. În plus, ar putea fi obligatiuni convertibile in valoare de 150 milioane de euro”, sustine sursa.
Initial, Magna intentiona sa investeasca 100 milioane de euro din capitalul sau in Opel, in doua transe de câte 50 milioane de euro fiecare, sustin sursele implicate in negocieri.
Saptamâna trecuta, autoritatile de la Berlin si-au exprimat preferinta pentru oferta depusa de Magna, care beneficiaza de sprijinul bancii rusesti de stat Sberbank si a producatorului auto rus GAZ group. În urma cu doua luni, Magna a semnat un memoradum de intelegere cu GM pentru preluarea Opel, insa tranzactia nu a fost inca finalizata.
General Motors, odata cel mai mare constructor auto din lume, este in mijlocul unui proces de vânzare a brandurilor sale “non-core” si a altor active, inclusiv a diviziei din Europa, Opel.
Recent grupul american a semnat acorduri preliminare privitoare la vânzarea diviziei sale Saab catre producatorul suedez de automobile de lux Koenigsegg, a marcii Hummer cu un consortiu chinez si a diviziei Saturn catre un lant de dealeri auto din SUA.
De asemenea, brandul Pontiac va disparea in urmatoarele luni, la fel cum s-a intâmplat cu marca Oldsmobile.