SEO: care sunt avantajele unei strategii bune?

SEO este unul dintre pilonii generării de trafic de calitate pe un site. Folosirea corectă a acestei pârghii de audiență îi poate crește foarte mult vizibilitatea pe motoarele de căutare și de aceea, mulți deținători de site-uri aleg să urmeze cursuri de SEO.

Beneficiile referințelor naturale sau SEO

Denumită și „SEO”, referință naturală reunește un set de tehnici care vizează optimizarea poziției paginilor unui site web în rezultatele motoarelor de căutare, pentru a genera trafic și a încuraja vizitatorii să folosească produsele și serviciile companiei. Prin urmare, munca unei agenții SEO constă în implementarea de acțiuni pentru a lucra la poziționare, a crește vizibilitatea site-ului și a genera mai multe converșîi.

SEO, un cerc virtuous

Majoritatea consumatorilor își fac cercetările înainte de a face o achiziție. Așadar, cu ajutorul unor cunoștințe SEO, o companie poate intra în cercul virtuos al referințelor naturale, pentru a-și crește cifra de afaceri:

Poziționarea crește traficul

Doar 0,78% dintre utilizatorii Google dau click pe rezultatele celei de-a doua pagini: obiectivul este deci să apară în partea de sus a primei pagini, pentru a spera să aibă ceva vizibilitate. În afară de un sector de nișă, este puțin probabil că acest rezultat să poată fi obținut fără un minim de tehnici SEO: cu acestea, site-ul este pus în valoare pe motorul de căutare și numărul vizitatorilor acestuia crește în mod natural.

Traficul crește încrederea vizitatorilor

Cu o poziționare în fruntea rezultatelor Google, site-ul câștigă în fiabilitate și credibilitate, pentru internauții care se concentrează pe primele locuri, dar și pentru Google care îi conferă o anumită autoritate în sectorul sau de activitate, o anumită expertiză.

Încrederea crește conversia

Odată ce încrederea este instalată, tot ce rămâne este să ghidezi vizitatorul prin călătoria să de cumpărare și să-l pună să-și valideze coșul. Cu o referință naturală eficientă, rată de conversie este mult mai bună – ceea ce ajută în mod natural la creșterea cifrei de afaceri a companiei.

Optimizare tehnică

Profesioniștii efectuează un audit tehnic al site-ului, concentrându-se pe diverse puncte: precondiții SEO (nume de domeniu, standarde W3C, externalizare CSS și JavaScript), structura acestuia (antet http, ‘erori, URL, fișier robots.txt, reguli de rescriere URL), corpul sau (structurare HTML, marcare Hn, optimizare a imaginii, codificare de fragmente bogate, rețea internă), antetul sau (metadate, reguli pentru optimizari dinamice) și modulele sale sociale.

Optimizarea conținutului

Un profesionist SEO selectează cuvintele cheie, de natură să permită site-ului să câștige vizibilitate, le inserează în locații strategice în diversele conținuturi ale paginilor și le organizează într-o manieră logică.

Optimizarea linkurilor

Esențiale în influențarea rezultatelor Google, linkurile pot fi interne sau externe. Rețeaua internă întărește poziționarea site-ului lucrând la autoritatea paginilor, țesând conexiuni între ele. Este încă necesar să construim o relație între două site-uri de calitate pentru că această să se reflecte favorabil asupra SEO.

 

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata