Realitatea augmentata este în prezent una dintre cele mai mari tendințe tehnologice în marketing. Ea oferă numeroase oportunități companiilor în promovarea produselor și/ sau serviciilor, garantând clienților experiențe unice.
Abordând astăzi soluțiile tehnologice potrivite, în mod cert firmele vor reuși să atingă toate obiectivele de marketing propuse, trasând noi direcții de dezvoltare.
În acest context, promovarea produselor și serviciilor cu ajutorul tehnologiei mobile devine o prioritate pentru companii. Astfel, pentru valorificarea acestui potențial digital, acestea apelează la firme specializate în dezvoltare aplicatii mobile pentru a obține tool-urile potrivite activității desfășurate, având totodată garanția unor rezultate aliniate cerințelor lor privind proiectarea și dezvoltarea lor.
Piețele de astăzi sunt conduse din ce în ce mai mult de necesitățile și dorințele consumatorilor. Pe măsură ce tehnologia evoluează, aceste cerințe se modifică, iar brandurile trebuie să țină pasul cu ele. În acest caz, companiile trebuie să își îmbunătățească constant strategiile de marketing.
Realitatea augmentată este una dintre soluțiile eficiente care aduce astăzi cele mai mari avantaje, atât în maniera de concepere a produselor, cât și în promovare sau personalizarea experienței clientului.
Rolul utilizării realității augmentate în promovarea produselor și serviciilor
Realitatea augmentată reprezintă o nouă formă de tehnologie care îmbină realitatea cu o interfață digitală. Astăzi, un client poate prin intermediul unei aplicații mobile să-și vizualizeze piesele de mobilier în locuința sa înainte de a le achiziționa. Practic, aplicația permite clientului să interacționeze cu acele produse, oferind o experiență personalizată acestuia.
Atunci când clienții sunt conectați cu produsele pe care intenționează să le achiziționeze, într-o manieră autentică, tactilă și vizuală, în mod cert acest lucru sporește loialitatea și va oferi brandului respectiv un avantaj competitiv pe piața în care activează.
Din ce în ce mai multe companii apelează la aplicații bazate pe realitatea augmentată, ele fiind de mare ajutor în oferirea unei experiențe personalizate clienților. Acest lucru contribuie la creșterea vânzărilor și obținerea performanței dorite.
De ce să integrezi realitatea augmentată în strategia ta de promovare?
Utilizând realitatea augmentată, poți crea un nou mod de a-ți comercializa produsele și serviciile. Vei oferi clienților tăi o nouă experiență interactivă și captivantă de cumpărare.
Prin intermediul realitatii augmentate îți poți:
- îmbunătăți modul de prezentare a produselor și/ sau serviciilor;
- diferenția pe piață prin conceptul try before you buy, clienții bucurându-se că pot testa de acasă anumite produse înainte de achiziție;
- crea tendințe în domeniul în care activezi, într-un mod creativ prin reclame, atrăgând atenția potențialilor clienți și consolidând încrederea celor existenți;
- personaliza campaniile de publicitate, în functie de preferințele clienților;
- facilita comunicarea cu clienții și/ sau potențialii clienți prin funcția customer support, contribuind astfel la revoluționarea manierei în care îți ajuți clienții în soluționarea problemelor tehnice.
Realitatea augmentată deja nu mai este o noutate, ea devenind o cheie importantă în spatele inovațiilor în vânzări și marketing. Utilizând această tehnologie, îți vei îmbunătăți considerabil experiența pe care o oferi clienților tăi, fapt ce va conduce direct la creșterea oportunităților de afaceri.
Optează pentru advertising-ul creativ al produselor și/sau serviciilor tale, implementând soluții inovatoare dezvoltate de Soft Tehnica bazate pe realitatea augmentata și cea virtuală și cu siguranță te vei diferenția pe piața în care activezi.