Aniversarea companiei: 5 pași pentru organizarea unei petreceri corporate

22

Evenimentele corporate sunt menite nu doar să promoveze crearea unui sentiment de legătură între angajați, ci și să celebreze aniversarea unei afaceri, atingerea anumitor obiective sau pur și simplu o nouă etapă în dezvoltarea companiei. 

Într-adevăr, astfel de petreceri se pot dovedi a fi destul de greu de organizat și gestionat. Cu toate acestea, este important ca evenimentele corporate să fie organizate minuțios și bine planificate, astfel încât să primească aprecierea tuturor angajaților. Iată 5 pași pe care îi poți avea în vedere pentru organizarea unei petreceri corporate:

   1. Stabilește un buget

Este foarte important să afli cât mai repede posibil bugetul de care dispui pentru a organiza o astfel de petrecere. Acest aspect va avea cel mai mare impact asupra tipului de petrecere corporate pe care o vei organiza. 

Întocmește o listă detaliată cu tot ceea ce presupune petrecerea de aniversare a companiei începând de la numărul de invitați, meniuri, până la arcadele din baloane pentru petreceri și aniversări. Abia după aceea este recomandat să te documentezi în legătură cu potențialii furnizori.

   2. Stabilește locul

Alege locația pentru petrecerea corporate raportându-te la numărul de invitați pe care intenționezi să îi inviți la eveniment. Pentru un eveniment extins poți rezerva o sală din zona în care se află compania. 

Mai mult decât atât, încearcă să te raportezi pe cât posibil și la domiciliul invitaților, astfel încât distanțele parcurse de aceștia până la locul unde se ține petrecerea să nu fie prea mari. În aceeași măsură, alege un spațiu care crezi că s-ar potrivi profilului companiei. Fă-l un loc primitor și cald, unde oricine s-ar simți binevenit!

   3. Alege o temă 

O petrecere corporatistă nu înseamnă neapărat o vestimentație elegantă și băuturi dintre cele mai selecte. Tema imprimă atmosfera petrecerii și ar trebui să fie în conformitate cu personalitatea invitaților, tipul mâncării, al muzicii și al decorațiunilor. 

Există o mulțime de idei din care poți alege în funcție de propriul buget. După ce optezi o anumită temă, realizează o listă cu tot ce ai asocia cu tema aleasă. Apoi încearcă să o aplici asupra petrecerii pe care dorești să o organizezi. Astfel, vei crea un cadru inedit pentru angajații firmei. 

   4. Asigură transportul

Deși numeroși invitați vor apela la mașina personală pentru a se prezenta la petrecere, poate unii dintre ei doresc să consume alcool sau, pur și simplu, nu dețin un autovehicul. 

De aceea, o idee binevenită este să le oferi transport asigurat. Sigur se vor bucura. Dacă decizi să închiriezi autocare, asigură-te că acestea sunt rezervate la orele potrivite, astfel încât invitații să nu fie nevoiți să plece mai devreme sau să aștepte. 

   5. Asigură atmosfera

Probabil la fel de importantă ca meniul asigurarea unei atmosfere primitoare, relaxate și festive, este absolut necesară pentru o aniversare corporate reușită. Muzică bună, entertainment, cabine foto, un fotograf profesionist și chiar invitați speciali – acestea sunt ingredientele unei petreceri de succes. 

Aspectele de acest tip vor crea o sinergie plăcută în cadrul unei aniversări memorabile. Dacă este posibil, după terminarea evenimentului, roagă-ți invitații să-ți ofere un feedback. Astfel, vei ști părerea lor și ce ar trebui să îmbunătățești pentru o viitoare petrecere de acest gen. 

Acestea sunt doar câteva sfaturi pe care le poți lua în considerare atunci când te hotărăști să organizezi o petrecere de aniversare a companiei. Cel mai important este ca invitații să se simtă în largul lor, să fie relaxați și să socializeze lipsiți de grija sarcinilor și a deadline-urilor. 

 

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata