Cifre si statistici Black Friday 2017 la magazinele online de moda

Cifre si statistici Black Friday 2017 la magazinele online de moda

Glami.ro și-a deschis primul sezon de Black Friday în weekendul 17-19 noiembrie 2017.

· Glami.ro a adus partenerilor de 4 ori mai multe vânzări vineri, 17 noiembrie, în prima zi de Black Friday între orele 9.00 și 20.00

· Cresterea numărului de vizitatori pe pagină a fost de mai mult de 100% în același interval orar; sesiunile din aplicația mobilă au fost dublu ca număr față de desktop și tablete, ceea ce înseamnă că Glami a reușit să capteze comenzi cu valoare mult mai ridicată

· Comparativ cu un weekend obișnuit, weekendul de Black Friday din 17-19 noiembrie 2017 a adus câștiguri de 6 cifre partenerilor Glami

· Glami.ro a construit cel mai mare catalog online de fashion, constând în 400.000 de produse și peste 50 de magazine online

· Glami.ro va organiza Black Friday și în data de 24 noiembrie 2017

Glami România, primul și singurul catalog online de fashion 100%, a organizat primul weekend de Black Friday în perioada vineri, 17 noiembrie – duminică, 19 noiembrie 2017.

Disponibile la https://www.glami.ro/black-friday, ofertele cu discounturi de până la 90%, transport gratuit, livrare rapidă și multe altele, oferite de cele peste 50 de magazine online înregistrate pe Glami.ro, au adus o creștere semnificativă a vânzarilor.

Citeste si:  Producătorii de ulei intenţionează să scumpească uleiul cu 15%

· Ore de vârf în ceea ce privește traficul online pentru iubitorii de Black Friday fashion

Vineri, 17 noiembrie – 09.00 și 20.00

· Orasele cu cele mai multe comenzi

Bucuresti, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Brasov

· Profilul cumpărătorului

Femei, vârstă 18-24 ani, interesate în principal de rochii, genți și ghete

Barbati, vârstă 25-34 ani, interesați în principal de adidași și ghete

Femei, vârstă 35-44 ani, interesate în principal de pantofi pentru copii

· Date și cifre legate de vânzări

Mai mult de 110.000 produse ce apar în catalogul online Glami.ro au fost cumpărate pe site-urile partenerilor

Cel mai vândut produs a fost o rochie în valoare de 348 RON

Brandurile preferate de cumpărători au fost Bonprix, Lee Cooper, Big Star, Reserved, Sinsay, Jenny Fairy, Orsay, Mohito, Vero Modă, Only, Tommy Hilfiger, La Redoute Collections

MAI MULTE DESPRE GLAMI ROMANIA

Lansat pe 15 iunie 2017, Glami.ro oferă cumpărătorilor online de fashion un magazin complet. Este prima platformă de acest fel lansată în România care combină conținutul fashion de tipul celui întâlnit pe fashion blog-uri cu generarea de vizitatori și acțiuni menite să ofere cei mai buni clienți pentru magazinele online înregistrate.

Citeste si:  Audi a depăşit BMW, devenind cel mai bine vândut producător de automobile de lux din lume

Glami operează cu o combinație de “inteligență artificială”, adică ofertele sunt împărțite în categorii și clientul găsește întotdeauna brandurile favorite. Glami este platforma unde servicii de calitate ca transport gratuit, livrare imediată, flexibilitate în modalitățile de ridicare a coletului și retur gratuit fac diferența.

O Colecție de Atuuri pentru Magazinele Online

Glami are multe atuuri, printre care înregistrarea gratuită și ușoară a magazinelor online, serviciu clienți în timp real, precum și posibilitatea magazinelor online de a licita în timp real pentru promovarea categoriilor de interes în concordanță cu strategiile lor de marketing și vânzări.

Magazinele online de fashion, locale sau parte din lanțuri internaționale, se pot înregistra pe Glami.ro și astfel au acces la un trafic crescut și la mai mulți clienți interesați de oferta lor de produse, clienți care vor fi convertiți cu succes.

Despre InspiGroup

Glami România a fost a opta țară în care catalogul online de fashion a fost lansat, la mijlocul acestui an. InspiGroup a crescut de la o echipa de 4 oameni la peste 150 de angajați în 9 țări – după doar 4 ani.

799 total views, 0 views today

loading...

Citeste si:

Comenteaza

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *