i Uniqa au încheiat primele nouă luni ale anului cu un profit de 1,7 mil. euro

 Cele două companii Uniqa au încheiat primele nouă luni ale anului 2019 cu prime brute subscrise totale situate la nivelul de 73,4 milioane de euro, iar profitul cumulat se menține la nivelul de 1,7 milioane de euro, raportat și pentru perioada anteriora a anului curent, informează un comunicat.

Segmentele profitabile ale portofoliului de asigurări au fost principalii contributori la aceste rezultate și au generat o creștere de 6,4% față de rezultatele obținute în același interval al anului trecut.

Asigurările non-auto au rămas principalul motor de creștere, mențînându-și trendul ascendent, cu o creștere de două cifre procentuale comparativ cu aceeași perioada din 2018. În zona asigurărilor de viață, rezultatele pozitive au fost susținute, în continuare, de creșterea vânzărilor de produse tradiționale.

Pe segmentul auto, strategia companiei a rămas definită de limitarea impactului asigurărilor obligatorii de răspundere civilă asupra portofoliului, în timp ce asigurările facultative de tip CASCO au continuat să susțînă creșterea profitabilă a companei în zona clienților retail.

“Ne bucurăm să putem spune că, după primele nouă luni ale anului, rezultatele Uniqa continuă să fie susținute de segmentele de asigurări care generează o creștere sănătoasă și durabilă pentru companie. Suntem prima alegere în ceea ce privește soluțiile de asigurare pentru tot mai mulți clienți din România”, a declarat Franz Weiler, CEO Uniqa Asigurări.

“Rezultatele din zona asigurărilor de viață sunt, cu certitudine, un motor de creștere durabilă pentru Uniqa în România. Odată cu lansarea noului concept de asigurări de viață în luna septembrie, am pășit într-o nouă etapă în evoluția companiei”, a precizat Valentin Coroiu, CEO Uniqa Asigurări de viață.

În trimestrul trei din 2019, Uniqa Asigurări și Uniqa Asigurări de viață au continuat procesul de optimizare a costurilor administrative, companiile încheind primele nouă luni cu o scădere de 2,9% față de aceeași perioada a anului anterior.

În trimestrul al treilea a fost lansat ANA – primul asistent digital pentru notificarea și soluționarea daunelor din România. Asistentul ANA face parte dintr-un proiect de digitalizare, care a presupus și implementarea unei platforme integrate de management al daunelor, prin care specialiștii pot administra dosarele de dauna rapid și eficient. Platforma online are, până în prezent, peste 17.000 de accesări. În perioada iulie – noiembrie 2019, ANA a preluat 5% din dosarele de dauna pentru asigurările CASCO.

În ceea ce privește situația reclamațiilor, potrivit celui mai recent raport publicat de către Autoritatea de Supraveghere Financiară, Uniqa își consolidează poziția în rândul companiilor de asigurări din România față de care cliențîi îți exprimă cele mai puține nemulțumiri. În primele nouă luni ale anului 2019, Uniqa Asigurări și Uniqa Asigurări de viață au înregistrat un număr total de 261 de reclamațîi, în ușoară creștere comparativ cu situația din aceeași perioada a anului anterior.

Uniqa Insurance Group operează pe piață românească din 2008. Compania, cu sediul central în Austria, are 20.000 de angajați și oferă servicii de asigurări pentru 10,1 milioane de clienți în 18 țări.

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata