Vacanța de iarnă vine mai devreme pentru comercianții din SUA care se tem de criza coronavirusului

Pandemia de coronavirus continuă să ia amploare în viețile clienților și comercianților din magazinele din SUA, iar sărbătorile nu vor fi o excepție, având în vedere că principalii retaileri și expeditori își desfășoară cel mai timpuriu sezon de cumpărături de iarnă.

Target (TGT.N), Best Buy (BBY.N) și Kohl (KSS.N) au mutat promoțiile de vacanță de iarnă încă din octombrie.

De asemenea, s-au alăturat rivalului Walmart (WMT.N) pentru a anunța închiderea magazinelor de Ziua Recunoștinței și intenționează să ocolească vânzările la miezul nopții de Black Friday, care, în mod tradițional, marchează începutul sezonului de vacanță, dar sunt incompatibile cu recomandările pandemiei de distanțare socială.

Directorul general al Kohl, Michelle Gass, a declarat marți că „un sezon de vacanță incomparabil cu altul” înseamnă a pune accentul pe îmbrăcăminte confortabilă, esențiale pentru acasă și jucării pentru copii, toate categoriile care s-au comportat bine atunci când cumpărătorii au optat în mare măsură să rămână acasă.

CEO-ul țintă, Brian Cornell, a declarat miercuri că retailerul va sublinia livrarea în aceeași zi și va adăuga mii de articole disponibile prin aceste servicii, inclusiv mai multe cadouri și elemente esențiale în „sezonul de vacanță foarte diferit”.

Citeste si:  2019 este anul ideal pentru a-ți deschide un business agricol. Află de ce

Livrarea în aceeași zi înlătură firmele de livrare precum United Parcel Service (UPS.N) și FedEx (FDX.N) pentru că este făcută de șoferii „gig-ului” pentru companii precum Shipt, DoorDash și Postmates.

Un furnizor pentru un mare distribuitor de cutii a declarat pentru Reuters că lanțul continuă să reducă cu 30% cheltuielile de vacanță în acest an, deși grupul comercial Federația Națională de Retail (NRF) încă nu și-a lansat prognoza de vacanță.

„Va fi interesant să vedem dacă magazinele chiar au vânzări de Black Friday sau sunt deschise de Black Friday”, a spus Randy Hare, manager de portofoliu la Huntington Private Bank, care spune că „începe să se gândească la modul în care dorim să fim poziționați în sezonul sărbătorilor. ”

Unele firme de logistică solicită clienților care vând cu amănuntul să promoveze ritmul – de exemplu, încercarea vânzării alerte a televizoarelor cu ecran mare o săptămână și puloverele de vacanță în următoarea – pentru a ușura impactul.

Comerțul electronic este așteptat să atingă un record de 15% din totalul vânzărilor din SUA în acest an, potrivit companiei de cercetare eMarketer, iar comercianții de vânzare își cercetează operațiunile pentru a oferi oportunități de a reduce costurile. 

Sursa: reuters
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata