Ce gratuități pregăteşte orașul Oradea pentru a atrage turiști în 2022

69

Pentru al treilea an consecutiv, Oradea îşi întâmpină turiştii cu o serie de beneficii şi gratuităţi, într-o campanie numită „Oradea cu drag” ce se va lansa în 15 aprilie şi va fi valabilă până în 31 decembrie 2022, a anunţat Asociaţia pentru Promovarea Turismului din Oradea şi Regiune (APTOR).

În acest oraş, campania este organizată de APTOR, cu sprijinul Primăriei Oradea, în parteneriat cu societatea de transport public local OTL, instituţiile muzeale din oraş şi unităţile din industria ospitalităţii.

Astfel, prin intermediul acestei campanii, turiştii care vor fi cazaţi la una dintre unităţile de cazare din Oradea, pentru minimum 2 (două) nopţi consecutive, se vor putea bucura şi anul acesta de mai multe beneficii: acces gratuit pentru vizitarea celor cinci obiective turistice, accces gratuit la toate secţiile muzeale ce aparţin de Muzeul Ţării Crişurilor Oradea, transport gratuit pentru 24 de ore în întreaga reţea de transport public (OTL) şi reduceri atractive la cafenelele şi restaurantele partenere din Oradea.

Înregistrarea turiştilor, generarea codurilor de gratuităţi şi comunicarea dintre partenerii campaniei se va realiza prin intermediul site-ului www.oradealifenouveau.ro ce asigură o comunicare transparentă între furnizorii de servicii şi oferă conectivitate directă între unităţile de cazare, muzee şi reţeaua de transport public (OTL).

Concret, odată ce turistul este înregistrat în sistem, acesta va primi un mesaj prin email care conţine codul unic şi un cod QR. În baza acestui cod unic, turistul va avea acces la toate beneficiile campaniei. Un cod poate fi folosit o singură dată şi nu poate fi transferat, acesta fiind nominal.

Gratuitatea de 24 de ore pentru reţeaua de transport public din Oradea se va putea activa de către turişti prin trimiterea unui SMS la un număr special OTL. Controlorii OTL, în caz de verificare, vor avea posibilitatea să verifice valabilitatea codului unic prezentat.

Aplicaţia respectă normele GDPR în vigoare.

Anul trecut, de această campanie au beneficiat 3.114 turişti. Top trei cele mai vizitate obiective turistice – locul 1 ocupat de Casa Darvas-La Roche cu 940 de accese gratuite acordate, urmat de Muzeul Oraşului Oradea cu 778 accese gratuite, locul 3 fiind ocupat de Sinagoga Neologă Sion cu 772 accese gratuite. În ceea ce priveşte principalele oraşe din care provin turiştii care au beneficiat de aceasta campanie, primul loc este ocupat de Bucureşti, fiind urmat de Piteşti, Cluj-Napoca şi Timişoara.

În contextul turistic, cele cinci obiective turistice, cu acces gratuit, aflate în administrarea Fundaţiei de Protejare a Monumentelor Istorice Bihor (Oradea Heritage) sunt: Turnul Primăriei Oradea, Casa Darvas-La Roche, Templul Francmasoneriei Oradea, Sinagoga Neologă Sion şi Sinagoga Aachvas Rein – Sinagoga Istoriei Evreilor din Oradea.

Iar secţiile muzeale care aparţin de Muzeul Ţării Crişurilor Oradea – Complex Muzeal ce pot fi vizitate gratuit sunt: Muzeul Ţării Crişurilor, Muzeul Oraşului Oradea – Cetatea Oradea, Muzeul Memorial Aurel Lazăr, Muzeul Memorial Ady Endre şi Muzeul Memorial Iosif Vulcan.

Sursa: Ziare.com
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata