Compania Blugento din Cluj şi-a dublat afacerea la peste 1 milion de euro, anul trecut

Foto: facebook.com

Compania Blugento specializată în furnizarea de soluţii de eCommerce, a înregistrat anul trecut dublarea cifrei de afaceri, la peste 1 milion de euro, a anunţat joi compania.

„Evoluţia are loc în contextul accelerării procesului de transformare digitală a companiilor, pe fondul creşterii industriei de eCommerce în ultimul an. Digitalizarea este principala tendinţă a anului 2021, tot mai multe companii înţelegând necesitatea extinderii prezenţei în online, ca o consecinţă a pandemiei de COVID-19”, se menţionează în comunicat.

În viitor Blugento va continua, astfel, să se axeze pe business-urile mature care au nevoie de o platformă stabilă şi o echipă dedicată şi performantă în activitatea de eCommerce, conform sursei.

În acest context, Blugento lansează o platformă proprie eCommerce B2B, dedicată segmentului corporate, ce presupune vânzarea de produse şi servicii pentru companii.

„20% din totalul tranzacţiilor efectuate anul trecut pe platforma Blugento au fost făcute de companii. Ne aşteptăm la o dublare a numărului de tranzacţii B2B anul acesta, atât pe fondul atragerii de noi clienţi pe acest segment, dar şi ca urmare a utilizatorii platformei eCommerce B2B. La nivel general, ne aşteptăm la o creştere a vânzărilor către companii, pe măsură ce tot mai multe business-uri migrează în online”, spune Sandu Băbăşan, CEO Blugento, estimând, pentru anul în curs, o creştere de peste 50% a cifrei de afaceri faţă de anul anterior.

În contextul actual financiar, noua platformă eCommerce destinată vânzărilor online de produse şi servicii către segmentul B2B se adresează companiilor care au în plan creşterea cifrei de afaceri, prin parteneriate B2B şi, în special, companiilor de distribuţie şi producătorilor care îşi doresc să păstreze relaţia directă cu piaţa sau o relaţie foarte organizată şi digitalizată cu revânzătorii.

Platforma eCommerce B2B Premium a fost dezvoltată în 12 luni şi acoperă toate nevoile pentru activitatea de vânzare B2B desfăşurată online.

„Pe lângă funcţionalităţile menţionate anterior, Blugento B2B beneficiază de toate funcţionalităţile Blugento standard: plata cu cardul cu toţi procesatorii din România, livrare şi self-AWB prin curierii populari din România, integrare eMAG şi, desigur, toate funcţiile standard populare în eCommerce”, se mai spune în comunicat.

În prezent, platforma eCommerce B2B este disponibilă pe bază de abonament lunar la costul de 399 de euro, care include licenţa de utilizare a platformei, hosting, suport tehnic şi asistenţă.

Aşadar, Blugento este o companie clujeană, specializată în furnizarea de soluţii de eCommerce bazate pe platforma Magento, cea mai populară platformă de comerţ electronic din întreaga lume. Implementarea platformei Blugento permite construirea unui magazin online de la zero, într-o singură zi, clienţii având acces la toate funcţionalităţile oferite de platforma Magento, adaptate la piaţa din România din punct de vedere fiscal şi legislativ. Blugento are în prezent peste 400 de clienţi şi oferă o gamă completă de servicii de eCommerce, necesare succesului unui magazin online: infrastructură tehnică, hosting, update-uri de securitate, integrare cu servicii de marketing, SEO şi alte servicii conexe comerţului online.

Sursa: agerpres
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata