McDonald’s a lansat, în România o nouă campanie de recrutare la nivel național

Foto: wall-street.ro
33

Un număr de 1.000 de locuri de muncă sunt oferite, la nivel național ,în cadrul unei noi campanii de recrutare. Printre beneficii se numără tichetele de masă, diverse sporuri și bonusuri în funcție de rezultatele.

Este vorba de McDonald’s care a lansat în România o nouă campanie de recrutare la nivel național prin care oferă oportunități profesionale și un pachet consistent de beneficii.  Cu peste 1.000 de locuri de muncă disponibile în rețeaua de restaurante cu servire rapidă, ca parte a campaniei de recrutare „Credem în tinerii din România”.

Locurile de muncă vizează toate pozițiile disponibile în restaurantele McDonald’s: Crew member – lucrător comercial, Barista, Manager Trainee sau Guest Experience Leader – responsabil ospitalitate, și sunt dedicate atât aplicanților din București, cât și celor din alte orașe din țară unde compania este prezentă.

Sprijin pentru tineri

În acest fel, restaurantele McDonald’s își propune să vină în sprijinul tinerilor, oferindu-le acestora oportunitatea de a se alătura unui mediu de lucru plăcut și incluziv, beneficiind de un salariu motivant, un program flexibil, care le permite să își continue studiile sau să își urmeze pasiunile, și un proces rapid de promovare. Astfel, un tânăr angajat care se alătură companiei în programul de Manager Trainee poate deveni director de restaurant în 3 ani de zile.

În precizările sale, „Pachetul de beneficii pe care îl oferim este cu siguranță atractiv pentru tineri. Peste 44% dintre membrii echipei McDonald’s au vârsta sub 25 de ani, iar peste 30% dintre colegii noștri se află la primul lor job. De aceea, campania <<Credem în tinerii din România>> a reprezentat un pas firesc în strategia noastră de recrutare, pentru că ne dorim să purtăm un dialog autentic cu tânăra generație și să le arătăm acestora că înțelegem pe deplin nevoile și așteptările lor. Credem în potențialul lor, în optimismul și entuziasmul cu care se afirmă, și vrem să știe că ceva bun îi așteaptă la McDonald’s: sprijin, empatie, respect și un job unde pot fi ei înșiși.” a declarat Monica Zdrancotă, director Resurse Umane în cadrul Premier Restaurants, operatorul McDonald’s în România.

Nu este nevoie de experiență

În prezent, cele 1.000 de locuri de muncă oferite în cadrul noii campanii de recrutare se adresează tuturor persoanelor cu vârsta de peste 16 ani și pot fi accesate și de candidați fără experiență, cu studii medii sau care sunt în curs de finalizare a studiilor superioare. Pentru un nou angajat, salariul variază în funcție de poziția ocupată și numărul de ore lucrate, la care se adaugă tichetele de masă, diverse sporuri pentru ture de noapte sau de weekend și bonusuri în funcție de rezultatele restaurantului. Astfel, pentru o normă de 8 ore, un Crew member (lucrător comercial) poate primi un pachet salarial de până la 2.800 de lei net, în vreme ce un Manager Trainee poate avea un venit de 3.700 de lei net.

În contextul beneficiilor, angajații beneficiază, de asemenea, de sesiuni de training gratuit pentru dezvoltarea abilităților de lucru cu clienții sau pentru a deprinde abilități de management, cursuri de igienă și ospitalitate, programe de sprijin în educație, ajutoare sociale, zile libere pentru evenimente speciale, campanii cu premii, bonusuri de recomandare sau pentru răsplătirea performanțelor.

În plus, aceștia beneficiază de reducere de 50% la achiziționarea produselor preferate în timpul programului de lucru și, în limita locurilor disponibile, au posibilitatea de a lucra la restaurantul aflat cel mai aproape de casă.

În cadrul campaniei de comunicare „Credem în tinerii din România” reprezintă promisiunea brandului de le oferi tinerilor posibilitatea unui prim pas pe piața muncii, unde dorința de a învăța compensează cu lipsa de experiență, iar activitatea la job nu intervine în timpul dedicat studiului. Campania este prezentă pe toate mediile de comunicare, la nivel național, și cuprinde o serie de activări dedicate potențialilor și viitorilor angajați ai brandului.

Sursa: Capital.ro
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata