La 18 luni de la declanşarea pandemiei Covid-19, pieţele financiare au înregistrat modificări semnificative în procesele proprii şi activităţile de relaţionare cu clienţii. Promptitudinea în adaptarea la noua realitate a reprezentat avantajul competitiv al companiilor care au reuşit să-şi menţină cota de piaţă. Ediţia Conferinţei Internaţionale a ISF din 2021 este pusă sub semnul impactului pandemic în sectorul serviciilor financiare şi în special al educaţiei financiare şi certificărilor naţionale, care îşi continuă parcursul în ciuda restricţiilor sociale. Adaptarea mesajelor de comunicare la mediul online, transferul activităţilor de formare şi certificare pe platforme – sunt oare suficiente pentru a reinventa educația financiară în momente de criză financiară și incertitudine ?
Institutul de Studii Financiare are plăcerea să vă invite la a VII-a ediţie a Conferinței Internaționale „Calitatea în serviciile financiare. Cum putem avea consumatori mai informați?”. Evenimentul din acest an este organizat în studioul DIGI24 și va fi transmis live pe paginile de social media ale ISF (https://www.facebook.com/ISFINRO), în data de 18 noiembrie 2021, între orele 10.00 și 14.00.