Publicitate
CONTACT
RSS
Financiarul
  • Ultimele Știri
  • Business
    • Afaceri
    • Companii
    • Construcţii
    • Imobiliare
    • Auto
    • Asigurări
    • Agricultură
  • Economic
    • Economie
    • Investiții
    • Finanțe Bănci
    • Bursă
    • Crypto
  • Lifestyle
    • Casă și Grădina
    • Educaţie
    • Lifestyle
    • Horoscop
    • Sănătate
    • Timp Liber
  • Politică
  • Externe
  • Tech
    • Tehnologie
    • Ştiinţă
    • IT
Citești Hyundai a cumpărat cipuri, când rivalii nu. Liniile sale de asamblare au încă activitate
Share
Aa
FinanciarulFinanciarul
  • Ultimele Știri
  • Business
    • Afaceri
    • Companii
    • Construcţii
    • Imobiliare
    • Auto
    • Asigurări
    • Agricultură
  • Economic
    • Economie
    • Investiții
    • Finanțe Bănci
    • Bursă
    • Crypto
  • Lifestyle
    • Casă și Grădina
    • Educaţie
    • Lifestyle
    • Horoscop
    • Sănătate
    • Timp Liber
  • Politică
  • Externe
  • Tech
    • Tehnologie
    • Ştiinţă
    • IT
Social
Website by PSK

Hyundai a cumpărat cipuri, când rivalii nu. Liniile sale de asamblare au încă activitate

Autor Financiarul 26 februarie 2021 7 minute citire
Share

Hyundai Motor a evitat până acum o penurie de cipuri care a afectat producătorii auto mondiali, menținându-și în mare parte stocul de cipuri anul trecut și chiar accelerând achizițiile spre final, au spus trei persoane cu cunoștințe despre acest subiect.
Lipsa a forțat reducerea producției la nivel mondial, inclusiv la Volkswagen și General Motors, determinând Germania și Statele Unite să intensifice eforturile pentru rezolvarea deficitului.

În afară de Toyota Motor din Japonia, care a declarat luna aceasta că are suficient inventar de cipuri pentru a-i ajunge aproximativ patru luni, Hyundai și firma sa surioară Kia Corp sunt singurii producători de autovehicule la nivel mondial care au menținut un stoc de cipuri de mică tehnologie care i-au ajutat să mențină producția .

Dacă nu se va ușura în curând, însă, lipsa ar putea atinge și Hyundai, deoarece capacitatea redusă la etajele fabricii începe să preseze producerea chiar și a cipurilor auto de înaltă tehnologie, au spus doi dintre oameni, care sunt familiarizați cu achizițiile companiei.

Citeste si:

Nouriel Roubini: Pregătiți-vă pentru ce e mai rău!
Care este situația în privința animalelor de fermă ținute în cuști?
Cum încearcă Germania să incrimineze misiunile de căutare și salvare ale ONG-urilor
Josep Borrell: „Am o anumită experiență în ceea ce privește discuțiile cu dl Lavrov, în circumstanțe dificile”

Producătorul de automobile din Coreea de Sud a continuat să cumpere cipuri chiar și în timp ce rivalii tăiau comenzi pentru a reflecta cererea diminuată din cauza pandemiei.

Analiștii au spus că evenimentele din trecut care au afectat lanțul de aprovizionare al Hyundai și l-au obligat să oprească producția au modelat această abordare mai conservatoare a inventarului, o abatere de la abordarea tipică just-in-time a producătorilor auto.

„La fel ca alți producători de automobile, Hyundai a planificat, de asemenea, să reducă producția la începutul anului din cauza COVID-19”, a spus una dintre persoanele cu cunoștințe directe despre achizițiile Hyundai.

„Dar achizițiile au citit tendința industriei semiconductoarelor de a reduce producția de cipuri auto și a spus:„ dacă nu le cumpărăm la fel de bine, vom avea probleme mai târziu ”, a spus persoana, referindu-se la graba de cumpărare de către fabricanți de gadgeturi care au captat cea mai mare capacitate de fabricare a cipurilor.
Producătorii de cipuri care furnizează către companii auto externalizează cea mai mare parte a producției lor către producători contractuali precum TSMC din Taiwan, despre care analiștii spun că deseori acordă prioritate comenzilor de la clienții de electronice care reprezintă aproape toate veniturile lor.

Hyundai a cumpărat însă mai puține cipuri în 2020 decât în ​​2019, a declarat una dintre sursele cu cunoștințe directe despre producția de cipuri auto. Dar a crescut brusc cumpărăturile în trimestrul care s-a încheiat în decembrie, a spus persoana.

Oamenii au refuzat să fie identificați deoarece nu sunt autorizați să vorbească cu mass-media.

Faptul că piața internă a Hyundai a fost relativ solidă prin pandemie a influențat cel mai probabil planurile companiei, au spus analiștii, la fel ca experiențele sale cu China și Japonia.

Hyundai a luat lecții dintr-o problemă diplomatică cu Japonia în 2019 care a afectat aprovizionarea cu substanțe chimice la producătorii sud-coreeni de cipuri, iar la începutul anului 2020, când coronavirusul se răspândea în China, producția a fost oprită în fabricile Hyundai și Kia din cauza lipsei unei părți din China.

O purtătoare de cuvânt a declarat pentru Reuters că Hyundai colaborează cu furnizorii săi pentru a menține o producție stabilă.
Întrucât Hyundai a continuat să cumpere de la producătorii de cipuri și furnizorii mondiali de piese auto, precum Bosch și Continental, înainte ca deficitul să se înrăutățească, au reușit, de asemenea, să reducă costurile.

„Acest lucru a permis Hyundai să primească, să securizeze cipuri auto și, în al doilea rând, să le cumpere când erau mai ieftine”, a declarat Kim Jin-woo, analist la Korea Investment & Securities.

Hyundai are, de asemenea, mai mulți furnizori locali decât rivali.

Acești furnizori – inclusiv Telechips, care contractează fabricarea către Samsung Electronics – sunt susceptibili să acorde prioritate Hyundai, de la care obțin o mare parte din veniturile lor, au spus analiștii.

O persoană cu cunoștințe directe a deciziilor de cumpărare ale Hyundai a declarat că, compania a diversificat furnizorii pentru cel puțin un cip de la sfârșitul anului trecut.

Într-o declarație de joi, Hyundai a declarat că intenționează să oprească operațiunile la o fabrică sud-coreeană timp de cinci zile în martie pentru a ajusta stocurile unor modele.

Un oficial al sindicatului a declarat pentru Reuters că, compania încearcă să economisească cipuri ajustând producția modelului său Sonata cu vânzare mai slabă. Sonata din Coreea de Sud a vândut 67.440 de unități anul trecut față de 145.463 de unități ale celei mai populare sedan Grandeur de la Hyundai.
Potrivit unui document intern văzut de Reuters, Hyundai se așteaptă ca lipsa să se diminueze în al treilea trimestru, iar Kia a declarat luna trecută că din octombrie își revizuia lanțul de aprovizionare pentru a preveni întreruperea producției.

„Nu am spune că suntem pregătiți pentru următoarele trei până la șase luni, dar am putea să vă spunem că nu vedem nicio întrerupere imediată a producției”, a spus Kia  luna trecută.

Cu toate acestea, există o îngrijorare crescândă față de Hyundai, au spus două dintre cele trei persoane. Compania verifică inventarul mai frecvent și încearcă să blocheze contractele de furnizare mai devreme, a spus unul dintre ei.

Oficialul sindicatului a declarat că Hyundai i-a spus sindicatului săptămâna aceasta că „a asigurat o mulțime de cipuri”, dar că situația devine „puțin dificilă”.

„Clienții încearcă să atragă tot ce pot, în timp ce furnizorii sunt strategici în legătură cu ordinea pe care o îndeplinesc”, a declarat sursa cu cunoștințe directe despre producția de cipuri auto. „Se va înrăutăți înainte de a se îmbunătăți.”

Tag: cipuri, fabricare auto, Hyundai
Distribuie acest articol
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Înapoi Băncile comerciale și de investiții cântăresc lucrul de acasă – noul normal sau o aberație?
Înainte Acțiunile asiatice au scăzut, întrucât o rătăcire de pe piețele globale de obligațiuni a scăzut randamentele și a înspăimântat investitorii

Nouriel Roubini: Pregătiți-vă pentru ce e mai rău!

Autor Financiarul 4 decembrie 2023 5 minute citire

Nouriel Roubini: Pregătiți-vă pentru ce e mai rău!

Pentru viitor, Nouriel Roubini a avertizat piețele să se pregătească pentru rate constant mai ridicate…

4 decembrie 2023

Care este situația în privința animalelor de fermă ținute în cuști?

O promisiune cu caracter obligatoriu, din punct de vedere juridic, a venit ca răspuns la…

4 decembrie 2023

Cum încearcă Germania să incrimineze misiunile de căutare și salvare ale ONG-urilor

  Salvarea oamenilor de la înec în Marea Mediterană și aducerea lor la țărm ar…

4 decembrie 2023

Articole recomandate

România inaugurează la Fetești centrul de instrucție F-16 pentru piloții NATO și din Ucraina

Autor Financiarul 13 noiembrie 2023

Ungaria majorează salariul minim cu 15% până la 709 euro începând de luna viitoare

Autor Financiarul 17 noiembrie 2023

Daniel Baciu spune că toate pensiile românilor vor fi achitate la timp și luna următoare 

Autor Financiarul 30 noiembrie 2023

Comunicate de presa

Incredibila poveste de dragoste dintre Angela Martini si Dragos Savulescu

Autor Continut Sponsorizat 31 octombrie 2023

Grupul MODIVO dezvoltă o rețea de magazine fizice în România

Autor Continut Sponsorizat 9 octombrie 2023

Lefties Lifestyle: Mai mult decât modă, un stil de viață

Autor Continut Sponsorizat 6 octombrie 2023

Fi la curent cu ultimele noutăți financiare. Vă aducem zilnic știri din economice, noutăți interne și externe. Citește zilnic cele mai noi știri 

  • Afaceri
  • Companii
  • Construcţii
  • Imobiliare
  • Asigurări
  • Casă și Grădina
  • Lifestyle
  • Educaţie
  • Sănătate
  • Timp Liber
  • Economie
  • Finanțe Bănci
  • Investiții
  • Bursă
  • Crypto
  • Economie
  • Finanțe Bănci
  • Investiții
  • Bursă
  • Crypto

Website by PSK

  • Home
  • Cookies
  • Politica de confidentialitate
  • Termeni si Conditii
Financiarul.ro
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?