Creștere semnificativă pentru Just Eat în Marea Britanie
Just Eat, platforma de livrare de mâncare, a raportat o creștere impresionantă de 43% a comenzilor în marea Britanie, ca urmare a extinderii rețelei sale cu 800 de restaurante McDonald’s și 300 de locații Greggs.Această expansiune strategică pare să fi avut un impact pozitiv asupra activității companiei.
Impactul pandemiei asupra livrărilor
În perioada iulie-septembrie, Just Eat a realizat un total de 46 milioane de comenzi în Marea Britanie. Compania atribuie această creștere parțial blocajelor impuse din cauza pandemiei,care au determinat mulți mesageri să lucreze din confortul propriilor case și să evite interacțiunile externe.
Perspective optimiste pentru viitor
După fuziunea cu Takeaway.com din februarie, Just Eat se pregătește pentru o toamnă și o iarnă promițătoare. Cererea pe piețe internaționale precum Germania, Canada și Australia continuă să crească, compania raportând un total global de 151,4 milioane de comenzi în al treilea trimestru – o majorare cu 46% față de aceeași perioadă anului anterior.
Neil Wilson,analist șef la Markets.com, sugerează că eventuale restricții suplimentare legate de pandemie ar putea menține cererea ridicată pentru serviciile Just Eat.
Acorduri strategice pe piața americană
Recent, acționarii Just Eat au aprobat achiziția rivalului american Grubhub pentru suma considerabilă de 7.3 miliarde dolari (5.75 miliarde lire sterline). Finalizarea acestui acord este anticipată la începutul anului următor.Achiziția vine după ce planurile unei fuziuni între Grubhub și Uber s-au prabușit din cauza reglementării concurenței. Într-un interviu acordat BBC în august, CEO-ul Jitse Groen a declarat că intențiile sale sunt orientate spre eliminarea modelului gig economy din operațiunile europene ale companiei sale.