Calea ferată din Londra are nevoie de încă 450 milioane de lire sterline și va întârzia cu construcția până în 2022

Proiectul Crossrail din Londra a fost lovit de noi întârzieri și ar putea avea nevoie de 450 de milioane de lire sterline, a declarat comisia proiectului. Traseul – cunoscut sub numele de Elizabeth Line – trebuia inițial deschis în decembrie 2018, dar s-a confruntat cu numeroase întârzieri.

Crossrail a spus acum că secțiunea centrală a liniei, de la Paddington la Abbey Wood, ar fi gata să se deschidă „în prima jumătate a anului 2022”.

Primarul Londrei s-a arătat „profund dezamăgit” vis-a-vis de noile întârzieri.

Primarul comisar al transportului londonez, Andy Byford, a fost solicitat de primărie să revizuiască ultima actualizare a Crossrail, inclusiv banii suplimentari de care ar avea nevoie proiectul.

Andy Byford a mai spus că întârzierea a fost „dezamăgitoare” și a declarat că Departamentul pentru Transporturi (DfT) va analiza, de asemenea, planurile Crossrail.

De asemenea, guvernul a lansat o nouă „unitate de accelerare” concepută pentru a accelera modernizarea infrastructurii rutiere și feroviare.

Citeste si:  Premiu record la loteria italiană: 177,7 milioane de euro

Secretarul Transporturilor, Grant Shapps, a dezvăluit că o echipă de specialiști se va alătura DfT pentru a face față întârzierilor în proiectele de infrastructură cauzate de pandemie. Noua dată a Crossrail vine după ce echipa din spatele proiectului a declarat luna trecută că traseul nu își va îndeplini deschiderea propusă pentru vara lui 2021.

În prezent, trenurile circulă între Liverpool Street și Shenfield, Essex, precum și între Paddington și Reading, Berkshire. Există, de asemenea, o linie de la Paddington la Heathrow. Dar pandemia Covid-19 în curs, este unul dintre motivele care au stat la baza noii întârzieri la finalizarea secțiunii centrale a liniei, care va circula în mare parte prin tuneluri.

Citeste si:  Patriciu: "Ministerul Finanţelor nu are bani pentru că nu ştie să aibă bani. Pentru că este prost"

Echipa a spus că distanțarea socială a însemnat că acum sunt permise un număr de maximum 2.000 de persoane pe site-urile Crossrail – mai puțin de 50% din nivelurile de personal de dinainte de pandemie.

Șeful proiectului a spus că „accentul lor rămâne pe deschiderea Elizabeth Line cât mai curând posibil” și că au un „plan cuprinzător”. Directorul general al Crossrail, Mark Wild, a spus că proiectul se află în „etapele sale finale complexe”.

„Acesta este finalizat într-un moment de mare incertitudine din cauza riscurilor și a impactului potențial al unor noi focare de Covid”, a adăugat el.

„Lucrăm neobosit pentru a finaliza lucrările de infrastructură rămase, astfel încât să putem testa pe deplin calea ferată și să tranzităm cu succes proiectul ca o cale ferată operațională de Transport pentru Londra.”

Sursa: bbc
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata