Pandemia şi munca de acasă au dus la creşterea cu peste 50% a vânzărilor de produse electronice şi electrocasnice

Sursa imagine: https://www.pexels.com

În ultima perioadă, vânzările de produse electronice şi electrocasnice pentru gătit, curaţenie sau pentru lucru de acasă au crescut cu peste 50%, atât în anul 2020 cât şi în primul trimestru al anului 2021, pe fondul schimbărilor aduse de pandemie, în tendinţele de consum, arată o analiză realizată de GfK.

În primul trimestru al anului 2021 achiziţiile românilor de produse, care fac mai uşoară munca de acasă şi curăţenia, au continuat să înregistreze creşteri substanţiale, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului anterior.

În acest sens, vânzările de tablete s-au dublat, iar vânzările de computere mobile au crescut cu peste 50%.

De asemenea, vânzările de aspiratoare au crescut cu peste 50%, principalii driveri de creştere fiind produsele premium de tip robot şi aspiratoare verticale.

Anul acesta, vânzările de produse electrocasnice pentru gătit şi maşinile de cafea au continuat, de asemenea, să crească în contextul în care restaurantele nu sunt complet deschise iar în noul stil de viaţă al consumatorilor gătitul şi gospodăria în sine au căpătat o mai mare importanţă.” declară Darius Ile, Market Inteligence Specialist, GfK România.

În contextul goapodăresc şi munca de acasă a adus schimbări puternice şi în ceea ce priveşte produsele pentru pregătirea mâncării, friteuzele având vânzări duble, cuptoarele încorporabile şi aragazurile, precum şi plitele încorporabile au crescut cu peste 50%.

În plus, au continuat să crească semnificativ vanzările de electrocasnice de tip smart connect, produse care se conectează la o aplicaţie mobilă. Astfel masinile de spălat smart connect au înregistrat creşteri ale vânzărilor de peste 500%, raportându-ne încă la o bază relativ mică. Uscătoarele de rufe smart connect au înregistrat o dublare a vânzărilor.

Sursa: agerpres
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata