Adidas Anticipează o Creștere Semnificativă a Vânzărilor în 2021
Revenirea pe piețele internaționale
Producătorul german de articole sportive, Adidas AG, a anunțat o prognoză optimistă pentru anul 2021, estimând o creștere robustă a vânzărilor, în special pe piețele din China, restul Asiei și America Latină. Această previziune vine după redeschiderea majorității magazinelor sale,cu peste 95% dintre acestea funcționând din nou după restricțiile impuse de pandemia de COVID-19.
Creșteri semnificative în vânzări
Adidas se așteaptă ca veniturile să crească cu o rată medie-înaltă pe segmentul adolescenților și estimează un avans de aproximativ 30% în regiunile menționate anterior. Venitul net din activități continue este preconizat să varieze între 1,25 miliarde și 1,46 miliarde de euro.
Impactul cedării mărcii Reebok
Cu toate acestea,compania va resimți un impact negativ asupra profitabilității din cauza costurilor asociate cu transformarea mărcii Reebok într-o entitate self-reliantă. Se estimează că pierderile vor atinge aproximativ 250 milioane de euro la nivelul profitului operațional și circa 200 milioane la venitul net. O parte din aceste costuri se va reflecta și în anul următor.
În luna precedentă, Adidas a comunicat intenția sa de a vinde sau renunța la marca Reebok după ce aceasta nu a reușit să performeze conform așteptărilor timp de mai bine de un deceniu. Achiziția mărcii americane fusese realizată cu scopul consolidării poziției companiei pe piața competitivă dominată de Nike Inc.