Allianz-Ţiriac a subscris prime din asigurări de viaţă în creştere cu peste 20%

Foto: profit.ro

De la începutul anului şi până acum, Allianz-Ţiriac a subscris prime din asigurări de viaţă în creştere cu peste 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce vânzările de asigurări de locuinţă s-au majorat cu peste 17%, a anunţat joi asigurătorul.

Prin această creştere  se confirmă o schimbare de paradigmă, în ceea ce priveşte atenţia pe care oamenii o acordă protecţiei împotriva riscurilor. Creşterile de două cifre pe aceste segmente au dus ponderea asigurărilor de viaţă şi non-auto la aproape 52% din subscrierile totale la finalul lunii martie 2021.

Pe segmentul asigurărilor auto, subscrierile au fost constante în primul trimestru din 2021, în condiţiile creşterii vânzărilor de asigurări Casco şi a scăderii uşoare a vânzărilor de asigurări RCA.

În contextul financiar,  totalitatea primelor subscrise de Allianz-Ţiriac, în intervalul ianuarie-martie 2021, au cumulat 396,7 milioane de lei, în uşoară creştere faţă de primul trimestru din 2020.

„Anul 2021 a început încurajator pentru Allianz-Ţiriac. Vânzările din primele trei luni au fost uşor mai mari decât cele din primul trimestru din 2020, care consemnase o creştere de două cifre înainte de debutul pandemiei. Oamenii caută acum mai mult ca oricând produse relevante pentru nevoile lor şi uşor de accesat, iar pentru a le oferi cele mai bune soluţii, noi mizăm în 2021 pe simplificarea interacţiunii asigurător-client, prin implementarea de instrumente de vânzare şi despăgubire intuitive care să susţină totodată efortul partenerilor noştri de distribuţie. De aceea, în abordarea noastră strategică pentru succesul viitor ne bazăm atât pe profesionalismul şi inteligenţa echipei cu care lucrăm, cât şi pe inteligenţa artificială şi aplicaţii de business moderne”, a declarat Virgil Şoncutean, director general al Allianz-Ţiriac Asigurări.

În perioada de referinţă, Allianz-Ţiriac a plătit clienţilor şi terţilor păgubiţi despăgubiri de 180 milioane de lei, în uşoară scădere faţă de aceeaşi perioadă din 2020. Pe de altă parte, despăgubirile plătite în contul poliţelor auto, care reprezintă peste 70% din totalul despăgubirilor, s-au majorat cu peste 11%.

În condiţiile date, rata combinată s-a menţinut la sub 90% în primul trimestru din 2021, fiind influenţată pozitiv de disciplina riguroasă la nivelul costurilor operaţionale, precum şi de mixul de portofoliu. În consecinţă, profitul operaţional a avansat cu aproximativ 8% în primul trimestru din 2021, până la 43,5 milioane de lei.

Astfel,  numărul de clienţi la finalul lunii martie a fost în creştere cu 2,4% faţă de aceeaşi perioadă din 2020, în contextul accelerării strategiei de simplificare a operaţiunilor. În primul trimestru din 2021, au fost finalizate mai multe iniţiative de reducere a complexităţii cu impact direct asupra clienţilor şi partenerilor de distribuţie, precum cotarea şi achiziţia rapidă de pe telefon sau desktop pentru asigurările auto şi de locuinţă. Cele două servicii nou lansate fac parte dintr-un plan mai amplu de simplificare pe care Allianz-Ţiriac îl are pentru 2021 şi prin care îşi propune să aducă asigurările mai aproape de clienţi, ca parte a firescului cotidian, şi să îi echipeze pe partenerii de distribuţie cu instrumente de vânzare moderne, uşor de folosit.

Aşadar, Allianz-Ţiriac este parte a grupului german Allianz, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare şi asigurări şi cel mai valoros brand de asigurări din lume, potrivit celei mai recente evaluări Interbrand. În România, compania se bucură de stabilitate financiară şi de încrederea clienţilor de peste 26 de ani.

Sursa: agerpres
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata