Înscrierea într-o nouă companie poate fi dificilă la început, cu șefi de impresionat, abilități de învățat și colegi noi de împrietenit.
Dar această sarcină devine mult mai dificilă atunci când „onboarding-ul” se face în timpul unei pandemii care a forțat milioane de oameni să lucreze de acasă, lăsând noii angajați să își cunoască colegii după gusturile lor în materie de perdele și conduită pe Zoom.
Companiile care înțeleg bine acest aspect ar trebui să aibă o forță de muncă extinsă și recunoscătoare, dar dacă greșesc, și noilor angajați le-ar putea fi greu să dezvolte spiritul de echipă sau sentimentul de apartenență la firmă.
O tânără comerciantă angajată de o bancă europeană importantă în momentul blocajului britanic a declarat că lucrul la distanță a făcut ca, cultura corporativă să fie și mai dificilă de navigat.
„Nu este tocmai ușor pentru noul tău șef să-ți explice specificul politicii de birou fără ca măcar să calce într-un birou”, a spus ea, refuzând să fie numită din cauza politicii companiei.
„Se pare că durează mai mult să simt loialitatea față de noul meu angajator decât ar fi putut altfel. Mă simt loială echipei mele, dar nu și întregii bănci. ”
Pentru Sam Thompson, care s-a alăturat aplicației MoneyBox de economisire și investiții, lipsa contactului față în față a făcut ca unele interacțiuni timpurii cu colegii să se simtă mai tranzacționale.
Dar a apreciat drumurile pe care compania le-a parcurs pentru a o face să funcționeze.
„Am primit vouchere Deliveroo și ne-am așezat în jurul computerelor în timp ce vorbeam între noi și luam prânzul”, a spus el.
„Este probabil cea mai bună intrare într-o companie pe care am avut-o vreodată”, a spus inginerul pentru asigurarea calității, care a avut mai multe locuri de muncă în șase ani în industrie.
Înființată în 2016, MoneyBox a preluat 35 de noi angajări în timpul blocării la un număr total de 135 de persoane. A renunțat inițial la ocuparea rolurilor care necesită interacțiune cu mai multe echipe, cum ar fi dezvoltatorii, a spus Jack Johnstone, șeful HR și talent, dar a depășit acele frici.
Întâlnirile cu diferite echipe și evenimentele sociale online sunt încurajate pentru a ajuta personalul să construiască conexiuni mai profunde și să reproducă „întâlnirile întâmplătoare” pe care le-ar fi putut avea în cantine și lifturi.