Wall Street se așteaptă la vânzări de iPhone aproape record, în ciuda întârzierii; unele magazine Apple au fost închise

În ultimele trei luni ale anului 2020, Apple Inc și-a livrat modelul de vârf iPhone 12 săptămâni mai târziu decât debutul normal al iPhone-ului și a închis unele dintre magazinele sale din cauza pandemiei.

Dar Wall Street așteaptă încă un trimestru de vânzări aproape record pentru dispozitivul semnat al companiei Cupertino, California, atunci când raportează câștigurile fiscale din primul trimestru miercuri, cu estimări de 59,8 miliarde de dolari, potrivit datelor IBES de la Refinitiv din 26 ianuarie. Apple depășește numărul, ar putea eclipsa recordul său istoric de 61,58 miliarde de dolari în vânzări de iPhone pentru primul trimestru al anului fiscal 2018.

Analistul atribuie în mare măsură lansarea liniei iPhone 12, care avea un aspect nou, conectivitate de date celulare 5G și noi modele în partea de sus și de jos a gamei de dimensionare.

„Ei au o înțelegere extrem de bună despre cum arată ciclul lor de reîmprospătare și când valurile sunt posibile și când nu sunt”, a spus Ben Bajarin, șeful tehnologiilor de consum la Creative Strategies. „Fiecare bucată de date din China și Europa a arătat că nu numai baza instalată îmbătrânește, dar oamenii nu aveau ceva proaspăt. Cred că (Apple) știa că va fi un ciclu intens de reîmprospătare. ”

Analistul se așteaptă, de asemenea, la vânzări puternice de Mac de 8,69 miliarde de dolari, conform datelor Refinitiv din 26 ianuarie, datorită parțial introducerii modelelor cu primul cip procesor central pentru laptopurile și desktopurile pe care Apple le-a proiectat. Per ansamblu, analiștii se așteaptă la vânzări și câștiguri pe acțiune de 1,41 dolari de 103,28 miliarde USD pentru primul trimestru fiscal Apple.

Un „super ciclu” de creșteri ale vânzărilor de iPhone după câțiva ani mai modesti nu este ceva nou pentru Apple – maximul anterior al companiei a venit după ce a anunțat iPhone X, cu un nou design. În timpul ciclurilor anterioare, acțiunile Apple s-au tranzacționat adesea la rapoarte mai mici preț-câștiguri decât rivalii săi, din cauza dependenței Apple de iPhone.
Dar aceste rapoarte au crescut în ultimul an, iar analistul Toni Sacconaghi de la Bernstein s-a întrebat cât de departe pot merge.

„La un consens de 33 de ori (anul fiscal 2021 câștiguri pe acțiune) și cu așteptări mai mari decât cele ale străzii, ne străduim să vedem cazurile pentru performanțe materiale Apple, absența unui anunț surpriză de produs sau migrarea la un model de abonament hardware la pachet”, a scris el într-o notă către clienți.

Sursa: Reuters
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata