IKEA, Oracle şi H&M arată partea plină a „paharului imobiliar”

După doi ani de criză în imobiliare, la sfârşitul lunii iunie, după aproape un an de tatonări, reprezentanţii retailerului de îmbrăcăminte H&M, cu vânzări de circa 11 miliarde de euro la nivel mondial, au anunţat semnarea primului contract pentru deschiderea unui magazin în România.

Suedezii urmează să deschidă în primăvară unităţi pe două etaje în Cotroceni Park şi Băneasa Shopping City. Pe lista scurtă se mai află Plaza România, Bucureşti Mall şi Unirea Shopping Center.

Divizia imobiliară a grupului IKEA a stabilit noile repere de preţ în piaţa terenurilor, cumpărând pentru 34,6 milioane de euro un lot de 5,1 hectare din platforma industrială Timpuri Noi, informează Ziarul Financiar.

Preţul pe metrul pătrat: 678 de euro, de aproape trei ori mai mic faţă de aşteptările proprietarilor companiei industriale din perioada de boom imobiliar.

Reprezentanţii Oracle şi ai companiei de consultanţă imobiliară The Advisers Knight Frank au anunţat zilele trecute semnarea a două tranzacţii pe piaţa de birouri – închirierea unui spaţiu de 7.000 de metri pătraţi în clădirea Nusco Tower şi semnarea unei noi înţelegeri pentru spaţiul închiriat în Oracle Tower, contract cu o valabilitate de cinci ani.

La polul opus, doar în luna iulie instanţele au decis intrarea în insolvenţă a trei companii imobiliare: dezvoltatorul proiectului Planorama, firma Euro Habitat, compania Impact Developer & Contractor şi firma care deţine turnul de birouri Tower Center din Piaţa Victoriei.

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata