Ce înseamnă o platformă CRM

Sursa imagine: https://www.pexels.com

Platforma proprie de CRM este o filosofie pe care o aplici cu privire la consumatorii tăi. Include o varietate de tehnologii care, angrenate împreună, ajută la o interacțiune mai bună cu clienții tăi. CRM-ul trebuie inclus în strategia generală astfel încât să poți avea o relație mai bună clienții și să le înțelegi nevoile și provocările pe care le au și pe care tu le poți rezolva.

Platforma CRM este alcătuită din trei cuvinte: 

  • Client (C )
  • Relație (R ) 
  • Management – administrare (M)

 

     1. Client

Clienții sunt punctul focal al oricărei tranzacții de business. Afacerile există pentru a satisface o nevoie a unei baze de clienți. În același timp, supraviețuirea, dezvoltarea și succesul unei companii stă în clienții săi – de aceea, un client fericit este o necesitate reală a oricărui tip de organizație. 

„Client” se referă atât la persoanele fizice, cât și la cele juridice, care achiziționează produse și/sau servicii. În același timp, el poate să aleagă dintre diferiți furnizori de servicii sau produse. 

Pentru a fi constant în preferințele clienților tăi ai nevoie de o platformă CRM proprie care să te ajute să înțelegi nevoile clientului tăi. Datorită platformei de CRM vei putea să-ți împarți clienții pe categorii și relevanță pentru companie. Fiecare client este important, dar prin segmentarea acestora vei înțelege mai bine ce tip de clienți ai și cum poți loializa, în funcție de nevoi și provocări.

 

     2. Relație 

În termeni de business se referă la două entități care crează o legătură de afaceri. Interacțiunile pe care le ai cu clienții și prospecții ajută la înțelegerea nevoilor pe care le au. Frecvența interacțiunilor arată cât de strânsă este legătură – cu alte cuvinte – cât de loiali sunt. Înțelegerea corectă a unui client te ajută să îi loializezi mai bine. 

Prin platformele de CRM agenții de vânzări, dar și echipele de suport și marketing vor putea înțelege mult mai clar cum să comunice cu clientul, în funcție de nevoile și provocările acestuia. Datorită propriului CRM vei putea să-ți setezi o multitudine de procese care să te ajute să fii mult mai agil în relațiile pe care le ai cu clienții. 

 

     3. Management (administrare) 

Această secțiune se referă la administrarea relației cu clienții. Prin intermediul unei viziuni unde „client-centric”, această parte a platformei de CRM încearcă să aducă cât mai multe departamente în jurul proceselor de business interne de relaționare cu clienții. 

Întreaga activitate a platformei de CRM poate fi setată astfel încât să se centreze pe nevoile și provocările clienților și să maximizeze loialitatea. 

Dacă apelezi la o echipă cu experiență în dezvoltarea de platforme CRM personalizate conform propriilor tale nevoi, vei putea să-ți creezi strategia de business prin încorporarea platformei de CRM pentru a putea câștiga mai mulți clienți. 

Roweb Development este o companie software românească cu o experiență de peste 17 ani în livrarea de proiecte la nivel național și internațional, în peste 30 de țări. De-a lungul celor 17 ani, Roweb Development s-a specializat în crearea de proiecte enterprise, aplicații mobile, site-uri web sau dezvoltarea de CRM propriu. Pentru mai multe detalii vizitați www.roweb.ro 

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata